رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

R.boreiri

یک عذرخواهی به پسرم و دوستای گلمون به خاطر نبودنمون تو وبلاگ

1392/9/26 14:08
نویسنده : مامان
967 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان،  ببخشید چند وقتی که به وبلاگت سر نمی زدم خیلی سرم شلوغ بود به خاطر این مشغله زیاد از نظر روحی به هم ریخته بودم شبها خوابم نمی برد و روزها از بی خوابی کلافه بودم و این بی خوابی منجر شده بود به سرگیجه های شدید حتی دکتر هم می گفت که این سرگیجه های خوش خیم گفته می شه که از بهم ریخته گی خواب ایجاد می شه خلاصه پسملم این شد که مامان فکر چاره کردم که برای خودم سرگرمی ایجاد کنم تا خسته بشم و شبها راحتر بخوابم اون سرگرمی پازل بود

رادمهری و مامان و پازل

 

اما برای اینکه بتونم پازل کنار شما انجام بدم برای شما هم پازل 6 قطعه خریدم که شما هم کنار من بنشینی و بگذاری منم کارم و بکنم .

بالاخره این پازل آرامش و به مامان برگردوند و الان شبها بقدری خسته می شم که راحت می خوابم .

مرحله دوم پازل برای دوستانی که پیگیرند نتیجه کار چی از آب درمیاد .

مرحله دوم پازل

 

مرحله سوم پازل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نادیا و نلیا
11 آبان 92 14:49
به به آفررررین به این پسر باهوش و مشتاق و همینجور مامان با حوصله و مهربونش


ممنون عزیزم خوشحالم از اینکه بهمون سرزدید
مامان امیرشایان
11 آبان 92 15:46
خوشحاله از اینکه آرامشتون برگشته


ممنون دوست خوبم
چيكو (مامان اميرحسين)
12 آبان 92 9:02
سميه جون سلام
خوبي؟ خوشحالم كه دوباره سرحال شدي ، همه اين روزهادلمشغوليداريم منم دردسر جديد براي خودم درست كردم(ارشد- دانشگاه شهرستان) اما شما ماشاله خيلي خوب رادمهر رو تربيت ميكني اميدوارم كه در آينده فرد مفيدي براي همه باشه و ما هم از شما بايد درس بگيريم
به وبلاگ امير هم سر بزن


سلام عزیزم هزاران تبریک برای قبولیتون آفرین مامان با همت . میتونم بپرسم دوست خوبم چه رشته ای قبول شده ؟
مامان نادیا و نلیا
15 آبان 92 13:10
راستی مامانی پازل کامل شد عکسشو بزار مشتاقم ببینمش بنظرم قشنگ میشه




حتماً مرحله به مرحله می گذارم خانمی


مامان نادیا و نلیا
18 آبان 92 18:43
آهاااان فهمیدم چیه
خیلی قشنگ میشه سمیه جون....منتظر نتیجه هستم


مرسی گلم این پیگیریهات باعث شده انگیزه ام برای سریع پیش بردن پازل بیشتر بشه ممنون انرژی قوی برام هستی
مامان نادیا و نلیا
21 آبان 92 11:37
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد