رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

R.boreiri

پازل تمام شده

1392/10/30 15:39
نویسنده : مامان
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر مامان پازلی که شروع کرده بودیم بالاخره تموم شد .

اما با این پازل من و شما خیلی چیزها یاد گرفتیم .

مامانی وقتی بازی می کردی نمی تونستی خوب کاری رو انجام بدی سریع عصبانی و کلافه   می شدی این برای من شده بود دغدغه

 با هر بازی کردنت وقتی به اینجا می رسیدی می گفتم پسرم باید سعی کنی ، تلاش کنی ، خوب فکر کنی تا بتونی درست انجام بدی . ولی فایده نداشت تا اینکه مامان پازل و شروع کردم به درست کردن ، می اومدی پیش من می نشستی می گفتی مامان منم بگذارم و با فشار می خواستی پازل ها رو جابزنی بعد به دست من نگاه می کردی می دیدی من پازل های زیادی رو امتحان می کنم تا یکیش جا می افتاد . اونجا بهت می گفتم رادمهری نگاه کن مامان باید تلاش کنی ، سعی کنی ببین مامان عصبانی نمی شم وقتی پازلم جا نمی افته خوب فکر می کنم بعد سعی می کنم که پیداش کنم همین باعث شد که این جمله ها بشه تکه کلامت الان هرکاری که می خواهی انجام بدی می بینم که باخودت صحبت می کنی باید تلاش کنم سعی کنم تا بشه .

یک روز رفته بودیم که با عمه جون جون بریم رانندگی تمرین کنیم  برگشتی به عمه گفتی عمه جون جون می خواهی بری سعی کنی تلاش کنی . عشق کردم که مفهوم این کلمه ها رو خوب فهمیدی .

عزیزم یاد گرفتیم که با هر بار تلاش ممکنه به نتیجه نرسیم باید بارها و بارها یک کار رو تکرار کنیم تا به اون چیزی که می خواهیم برسیم .

آفرین به قند عسلم .

چهارشنبه شب نشستیم تا ساعت یک و هردونه پازلی که می گذاشتیم با پسرم بازی بزن قدش و می کردیم تا رسیدیم به دونه آخر که آقا رادمهر گلم زحمتش و کشید و گذاشت .

 

دونه آخر پازل

نتیجه کار سه ماهه

پازل کامل شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مثل هیچکس
30 دی 92 15:54
آفرین پسر گلم که اینقدر خوب مفهوم کلامات رو متوجه میشی ،ایشالا با همون سعی وتلاش توی آینده نزدیک مایه افتخار خونوادت باشی
مامان
پاسخ
ممنون از آرزوی خوبتون برای ما
fariba
30 دی 92 16:11
امیدوارم با سعی و تلاش به بهترینها در زندگیت برسی
مامان
پاسخ
همچنین برای شما عزیزم
پریسا مامان کیان
30 دی 92 18:07
واااااااااااااااااااااااااو منم خیلی پازل دوست دارم. یکی از کارزایی که دوست دارم در آینده روشن که قراره برسه بکنم اینه که پازل بخرم و برا درست کردنش وقت بذارم. چه خوب که کنار این بازی کلی درس زندگی به پسرت میدی. بازم بیست گرفتی بیا 20
مامان
پاسخ
عزیزم اون همتی که من از شما سراغ دارم حتما می تونی شک نکن
مامان امیر صدرا-مونا
1 بهمن 92 12:43
چه قشنگه .من همیشه از این کار پازل خوشم میومد ولی از انجامش ترس دارم . نمیدونم چرا ؟ فکرمیکنم نمیتونم . معلومه شجاعی و با حوصله.
مامان
پاسخ
نه عزیزم من هم وقتی روز اول بسته 1500 قطعه ای رو باز کردم وحشت کردم که من می تونم جمعش کنم ولی شد
دیوار خیال
1 بهمن 92 13:30
خسته نباشین...کلی جای من هم خالی چون من عاشق پازلم
مامان
پاسخ
بله عزیزم نهال جون وقتی می بینمت یاد هنر وکارهای هنری می افتم
مامان امیرشایان
1 بهمن 92 15:12
آفرین موفق باشید
مامان
پاسخ
مامان مانی جون
2 بهمن 92 11:49
سلام رادمهر جون خوبی عزیزم خدا حفظت کنه گلم به دوست کوچولوت مانی هم سر بزن خیلی خوشحال میشه عزیزم
مامان
پاسخ
عزیزمی با عث افتخارمونه .خدا مانی جون رو حفظ کنه
مامان آناهیتا
5 بهمن 92 21:05
ای جونم افرین به این مامان فعال و پسر باهوش
مامان
پاسخ
مامان محمدحسین
7 بهمن 92 7:21
آفربن..نتیجه کارتون بسایر دیدنی و جذابه...
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل محمدحسین جون وببوسید
مامان نادیا و نلیا
28 بهمن 92 15:19
خیییییییلی خوشکل شد سمیه جون....خدا قوت....آهرین به تو مامان خوب که این مفهوم مهم رو به رادمهر جون آموزش دادی.....این پازلو قاب کن که کلی خاطره و تجربه همراهشه
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل از حمایت و لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد