رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

R.boreiri

کتابهای آموزشی ریاضی ، گیاهان و وسایل نقلیه

1392/8/11 11:00
نویسنده : مامان
2,179 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر گل مامان ، توی کرج نزدیک خونه عزیز یک نمایشگاه دائمی کتاب بهمن هست من خودم وقتی کرج بودم همیشه پاتوقم بود الانم وقتی کرج میریم حتماً یک سر اونجا می زنیم این سری که رفتیم چندتا کتاب خوب برات پیدا کردم .

آموزش مفاهیم ریاضی : مفاهیم بلند ، کوتاه ، بالا، پایین ، عقب ، جلو ، باریک ، پهن و...

 

 

آموزش مفاهیم گیاهان : این کتاب خیلی جالب بود انواع گیاهان و اجزاء گیاهان و تغذیه اونها و ...

 

 

آموزش وسایل نقلیه : مثل هواپیما ، قطار ، قایق ، کشتی ، دوچرخه ، سواری و نوع کاربردشون

 

 

کتابهای کار با قیچی که به شناخت اشکال هندسی و شمارش اعداد و شناخت رنگها خیلی کمک می کنه

 

 

 

رادمهری هم که عاشق این کتابهاست من می خواستم مرحله به مرحله انجام کتابها رو تو وبلاگت بگذارم ولی انقدر مشتاق انجام دادنشون هستی تو یک هفته اینا کار شد و هر دفعه غروب می رسیم خونه می گی مامان کتاب هیندیسم و بیار الهی مامان قربونت بشم گلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرشایان
11 آبان 92 15:47
مبارکت باشه موفق باشی پسرم


ممنون خاله مهربون همچنین موفقیت های روز افزون برای امیرشایان جون
مامان نادیا و نلیا
15 آبان 92 13:08
آخی چه کتابای خوبی....موفق باشی عزیزم همییییییییییییییییشه


مرسی خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد