رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

R.boreiri

رادمهر جوجو تولدت مبارک

1392/5/14 14:01
نویسنده : مامان
2,887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من امروز قشنگ ترین اتفاق زندگی من و بابایی اتفاق افتاد . می خواستم ساعت ١٠:٥٠ دقیقه بیام تو وبلاگت و به شما تبریک بگم ولی هرکاری کردم اینترنت قطع بود .الان موفق شدم .

جوجوی من تولد یکسالگیت مبارک .

چون مامانی سرکارم دیروز جمعه تولد گرفتیم .کیک تولد

رادمهر جوجو و خرسی ها

 

رادمهر جوجو داره شمعش و فوت می کنه

رادمهر وریحانه

 دندونای رادمهر جوجو تو یک سالگی پنج عدد

دندونای رادمهر

کادوهای خوشگلی که برات آوردند پسرم اینم عکساش بلوز شلوار خوشگل و با جوراب نازنازی رو عمه جون جون آورده و استخر بادی رو ریحانه جون و علی دایی و زن دایی و ماشین خوشگله رو دایی طاهر و خرسی هارو مهشید خانم و بقیه مثل بابابزرگها و مامان بزرگها و دایی سجادو عمه پروانه پول هدیه دادند .همین جا ازشون تشکر می کنیم . دست شما درد نکنه چرا زحمت کشیدید .

رادمهر جوجو و کادوهاش

پسرم گفتم وسایل تولدت و خودم درست کردم همه به رنگ پاییز بود و کلاه بوقی شمارو هم خودم درست کردم با مقوا و کاغذرنگی اینم کلاه بوقیت که داشتی بزور از سرت می کندی

رادمهر جوجو و کلاه بوقی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی دارها!
14 آبان 90 16:34
نی نی داری؟! پس یک سر به ما بزن منتظریم
خاله الناز
15 آبان 90 11:19
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک سلام خوشگل خاله تولدت مبارک 120 سالگیت ایشالله میام لوپای نمکیتو می خورما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد