رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

R.boreiri

رادمهر جوجو و مامان بزرگ و بابابزرگ

1390/8/3 16:34
نویسنده : مامان
713 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم ، رادمهر جوجو گفته بودم که مامان شاغلم بعد از اینکه به دنیا اومدی مثل مامانای دیگه دغدغه کارم و نگهداری تورو داشتم به هر چیزی و هرجایی فکر کردم که برای تو بهترین گزینه باشه .

به خیلی مهدهای کودک سر زدم ولی تو منطقه ای که زندگی می کردیم سمت پونک نتونستم مهدی پیدا کنم که زیر یک سال از بچه ها نگهداری کنند .

دیگه از نگرانی نگهداری تو هم به ستوه اومده بودم .مامان مامانی هم کرج بود و شاغل . مامانی هم خواهری نداشتم که بتونه نقش خاله مهربون و داشته باشه .

 

خلاصه پسرگلم من که این همه سال نی نی دار شدنمون و به خاطر اینکه کسی رو نداشتم از اون نگهداری کنه به عقب انداخته بودم باز همون اتقاق که ازش می ترسیدم افتاد بالاخره مامان بابایی لطف کرد وقبول کرد از شما نگهداری کنه niniweblog.comوقتی روز سیزده بدر رفته بودیم بیرون این حرف و زد چقدر من خوشحال شدمniniweblog.comمتشکریم مامانی .

تو رفتی پیش مامانی و بابایی (بابا )

اینم عکس بابایی و رادمهر  توی باغ

بابایی بابا

 

هر روز صبح که مامان از در خونه مامانی میام بیرون شما و مامانی از پنجره با من بای بای میکنی .دلم و پیشت جا می گذارم و میرم پسرم ولی چاره ای ندارم . با تک تک سلولهای وجودم دوستت دارم .

مامان بزرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد