رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

R.boreiri

باباجون رادمهری مریض شده

1392/3/8 11:06
نویسنده : مامان
367 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهری یک غصه داریم به اندازه یک دنیا می دونی پسرم بابا جون مریض شده خیلی سخت مریض شده .

دلم اصلاً نمی خواد باباجون و تو این حالت ببینم .براش نذر کردم خدایا هرچه زودتر سرپا شه روز نیمه شعبان من و رادمهری کلی شیرینی پخش کنیم .

رادمهری من خودم اصلاً بابابزرگ ندیدم  همیشه این خلأ رو تو زندگیم حس کردم به خاطر همین همیشه آرزومه که سالیان سال بتونی کنار باباجون و بابابزرگ از بودن باهاشون لذت ببری (خدایا برامون حفظشون کن ).

رادمهری و بابا جون

مامان نی نی ها با نی نی هاتون برای باباجون رادمهری دعا کنید..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریبا مامان جوجه کوچولو
8 خرداد 92 12:29
ایشالا خدا سایه پدربزرگ مادربزرگهارو از سر بچه ها کم نکنه.منم پدربزرگهامو ندیدم و همیشه حسرتش باهام بوده.پسرم هم فقط ی پدربزرگ داره.


متشکرم از همدردیتون عزیزم
مامان آناهیتا
10 خرداد 92 22:41
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم بابابزرگ های نعمتی بزرگ هستند خدا شفا بده و دوباره هم شما و هم بابابزرگ مهربون شاد و خوشحال کنار هم باشید . براش دعا می کنیم


خیلی خیلی خوشحالم که من و رادمهر دوستای مهربونی چون شما در لحظات سختمون داریم خدایا شکر
مامان روشا
11 خرداد 92 8:15
الهی به حق آیه های قرآن زودتر این بابا بزرگ مهربان که مهربونی از ظاهرش پیداست خوب میشه و رادمهر ما سالیان سال طعم خوب پدربزرگ داشتن رو می چشه

من چشیدم خیلی لذت داره


ممنون عزیزم یک دنیا تشکر بابت همدلی و همدردیتون با ما
مامان رادمهر
14 خرداد 92 21:35
عزیزم من هم دعا میکنم پدربزرگ رادمهرجون زود سلامتیشون رو بدست بیارن و خوب خوب بشن.


ممنون عزیزم از لطف و مهربونیتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد