رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

R.boreiri

سوالهای رادمهرجوجو

1392/8/18 16:32
نویسنده : مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر قند عسلم شروع کردی به سوال پرسیدن . کنجکاوی نسبت به

 هرچیزی که اطرافت می بینی و این سوال پرسیدنات برام خیلی جالبه و

سعی می کنم که حتماً پاسخ درست بشنوی بعضی از سوالات و که برام

جالب بوده این جا نوشتم که بعدها خودت بخونی وببینی که چه جوری نسبت

 به محیط اطرافت واکنش نشون میدادی .

 

وقتی که ماه تو آسمون هلاله می پرسی :

 

1- مامان کی ماه و نصف کرده ؟

 

وقتی که پیرهن مردونه می پوشونمت می پرسی :

 

2- مامان اگر من پیرهن مردونه بپوشم بزرگ شدم دیگه نمی خواد حرفت و گوش بدم ؟

 

3- مامان پله ها رو با چی چسبوندند؟

 

4- مامان غذا چه جوری میره تو دلم ؟

 

5- مامان چرا پرنده ها رو تو قفس نگه میدارند ؟

 

6- مامان پراید چرا در داره ؟ 

 

٧- اگر من مریض شم شما میموری (می میری )؟

 

٨- مامان چرا شما سوراخ (سوراخ گوش ) داری من ندارم ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرشایان
11 آبان 92 15:51
ای ول به این پسر با هوش و با ذکاوت


مرسی عزیزم .نمی دونم چرا صفحه شما برای من باز نمی شه فقط یک صفحه بنفش با چندتا قلب که درحال حرکتند هرساعتی از روز هم وارد میشم ولی نمی تونم مطالبتون و ببینم
مامان محمدحسین
11 آبان 92 16:19
سلام عزیز خاله...
قربون کنجاوی شما برم با این سوالهای بامزه...


مرسی خاله مهربون
مامان سام
12 آبان 92 11:25
آفرین به پسر باهوش و کنجکاوم
خیلی ماشاالله دقتش زیاده.خدا نگهدارش باشه


متشکرم عزیزم شما هم وبلاگ قشنگی دارید و پسمل ناناز خدا حفظشون کنه
مامان امیرشایان
12 آبان 92 13:20
شرمنده برا خودم باز میشه علتش رو نمیدونم


برای خودم متاسفم که نمی تونم مطالبت و بخونم ولی هر روز سر می زنم شاید اگر قالب وبلاگتون و عوض کنید همچین امکانی فراهم بشه البته فکر می کنم از مدیریت وبلاگ کمک بخواهید بهتر راهنمایی می کنه
ساناز
12 آبان 92 14:08
جواب سوال این شکلی بده 1- ما یک کیک بزرگ که فرشته ها می خورندش
2- به شرطی می تونی حرف گوش ندی که عاقل بشی
3-پله هارو باچسب می چشبونند
ولی خیلی بامزه دوستش درم

ممنون خاله ساناز مهربون که مثل یک خواهر دوست دارم
دیوار خیال
13 آبان 92 14:33
من که با شنیدن این سوالها کلی دلم آب شد...خدا حفظ کنه این عسلکو


ممنون گلم
مامان نادیا و نلیا
15 آبان 92 13:07
وااااای چه سوالای باحالی...خیلی جالبه....



می بینی خانمی
fariba
17 آبان 92 23:49
ماشالا عزیزم.کم کم داری مرد میشی...خدانگهدارت باشه


مرسی خاله مهربون خدا نی نی شمارو هم حفظ کنه
مامان روشا
18 آبان 92 10:24
هههههه خیلی بامزه اس این پسرت پس سوال ها شروع شد خدا بهت صبر بده ههههههههههههه


می بینی خانمی واقعاً خدا صبر بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد