رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

R.boreiri

آشپزیهای رادمهری و مامانش

1393/5/27 14:25
نویسنده : مامان
2,164 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم این مدت باهم چند جور شیرینی و کیک و دسر درست کردیم که عکس هاش و برات نگذاشتم که همه رو یکجا می گذارم 

 

قند عسل مامان همه هدفم از درگیر کردن تو کار آشپزی و شیرینی پزی اینه که بتونم از نظر ذهنی درگیرت کنم درواقع یک جورایی خلاقیتت و شکوفا کنم .

 

البته این نوع درگیری بهتر از هدر رفتن وقتت با بازیهای موبایل که فقط به یک موجود مثل پو غذا بدی و حمام ببری بعد که خسته شدی از دوباره همون و شروع کنی .

وقتی با هم شیرینی پزی می کنیم دونه دونه مواد رو باهم اندازه می زنیم بعد الک می کنیم بعد برای من تخم مرغها رو هم می زنی وقتی که کارمون تموم می شه ازت می پرسم پسرم چه موادی داشت یادته با خوشحالی مثل بلبل برام توضیح میدی من تو این قضیه سعی می کنم رابطه علت و معلولی رو هم برات توضیح بدم مثلا می پرسم رادمهری میدونی چرا کف قالب باید چرب بشه یا آرد بپاشیم بعد از چند تا از جوابات جواب درست وبهت میگم هم اینکه از نظر آشپزی میدونی چرا هم اینکه می فهمی هیچ کاری بی علت نیست و برای هر کاری دلیلی وجود داره

 

حالا همه عکسها رو اینجا می گذارم طرز تهیه شون وهم تو وبلاگ آشپزیمون :

 

www.ashpazierastina.ninweblog.com(آشپزی برای مامان نی نی ها )

 

ژله رنگین کمون 

 

 

این حلوا با تارت و برای مهمونامون تو ماه رمضون درست کرده بودیم 

 

 

این کیک هارو برای نیمه شعبان بردیم برای مهد رادمهری تا بادوستاش بخوره و لذتش و ببره 

 

 

دسر باواریای وانیلی 

 

 

ژله خرده شیشه 

 

 

این نون پنجره ایها رو برای یکی از همکارای مامان که همیشه می گفت من خیلی نون پنجره ای دوست دارم یک روزی برای خودم درست می کنم نمی دونم چرا اینکار و نمی کرد تا اینکه مریض شد و یک ماهی تو بیمارستان بستری بود منم چون فکر کردم بهترین چیزی که می تونه خوشحالش کنه اینه که اون چیزی رو که دوست داره براش درست کنم بفرستم البته این نصف نون پنجره ایهای درست شده است چون حین درست کردن  وقتی من داشتم نون پنجره ای ها رو درست می کردم میدیم صدای خش خش از زیر مبل میاد مدیدم رادمهر جوجو از بالای مبل های میاد از رو اپن نون برمی داره یواشکی زیر مبل می خوره 

من از نونها نتونستم عکس بگیرم ولی همکار مامان به قدری ذوق کرده بود که این عکس و گرفته بود گذاشته بود تو فیس بوکش من از اونجا برداشتم .

 

 

شیطنت خوردن این کیک نارگیلی  از  چشمهای رادمهری داره می باره ...

 

 

این عکس نون پنیر سبزی که توی ماه رمضون مسابقه بود و مامانی این و درست کردم و تو مسابقه با 355 رای نفر دوم شدم 

 

 

دسر موز

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مونا-مامان امیرصدرا
1 شهریور 93 11:40
سلام .به به چه مامان هنرمندی .. افرین خوش بحال رادمهری . خوبی ؟ چه میکنی ؟ مهد رادمهری خوبه ؟ به ما هم سر بزن .دلمون برای کامنتهات تنگ شده .
مامان
پاسخ
خوبیم عزیزم شما خوبید رادمهری هم عادت کرده به مهد حسابی میام عزیزم حتما بهتون سرمیزنم منم دلم براتون تنگ شده
مامان روشا
10 شهریور 93 22:20
وای کرک و پرم ریخت این همه هنر رنگاوارنگ از خودته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم بد جور خواست کاش ماه رمضونی ما مهمون شما بودیم هههههه منم عاشق آشپزی با روشا هستم البته اینقدر کثیف کاری می کنه خل مبشم
مامان
پاسخ
خوشحال میشیم میزبان شما عزیزم با روشا جون باشیم
فهیمه
22 شهریور 93 16:50
خوش به حال رادمهر جوجو که مامان به این خوش سلیقه ای و هنرمندی داره
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد