رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

R.boreiri

تولد بابایی

1393/6/29 16:08
نویسنده : مامان
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون تولد بابایی

 

 

به قدری ذوق کردی که خدا میدونه

 

باهم رفتیم شیرینی فروشی کیک بخریم  از پشت ویترین کیکها رو نگاه میکردی هی میگفتی مامان من و ببر بالا من کیکها رو انتخاب کنم ،مامان من ببینم

 

نمی دونی چقدر ذوق داشتی  وقتی کیکها رو دیدی مامان اونی که روش نبشته اون و بگیریم اونی که نبشته تبلدت مبارک

 

بعد شروع کردی شیرینی فروش رو صدا کردن

 

آقا اون کیکی که نبشته تبلدت مبارک و بدید من

 

آقا تبلد بابامه

 

آقا می خوام براش کیک بخرم شمع بدید 

 

شیرینی فروش که تا الان سرش گرم بود و شمارو نمی تونست ببینه اومد این طرف ویترینش ببینه کیه مثل بلبل داره حرف می زنه منتظر جواب اونم نمی مونه

 

وای خدای من خودمم از ذوق کردنت ذوق کرده بودم حیف که روم نشد دوربین ودربیارم از اون لحظه ات فیلم برداری کنم

 

آقای شیرینی فروش اومد کیک و که با انگشتهای کوچولوت نشون میدادی از ویترینش آورد بیرون شمع هم خریدیم اومدیم خونه  در آخر هم آقای شیرینی فروش یک دونه ژله درآورد داد گفت اینم برای شما گل پسر که برای بابات داری کیک می خری .

 

بقیه قصه تولد بابام در ادامه مطلب ...

 

 

 

 

 

اینم یک شام خوشمزه که بابا خیلی دوست داره

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان روشا
1 مهر 93 21:36
سلام مامان خوش سلیقه واقعا من تو کف این پولوهای قشنگتم خوب دستورشم بزار دیگه تولد بابای مهربون مبارک شاد و سلامت باشید
مامان
پاسخ
ممنون خانمی لطف داری نسبت به من اون پلو همون زرشک پلو فقط تو قالب ژله ریختم خودتون بهتر از من بلدید مطمئناً
مامان محمدحسین
2 مهر 93 14:13
وای عزیزم .... چه سلیقه ای .... ذوق رادمهر عزیزم هم تو این عکس پیداست... همیشه شاد و خندون باشین الهی....
مامان
پاسخ
ممنون گلم همچنین
چيكو
5 مهر 93 10:23
به به , چه مامان با سلیقه ای تولد بابایی هم مبارک هرجند با تاخیر
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شما همیشه نسبت به ما لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد