رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

R.boreiri

کارهای جدید رادمهر جوجو

1390/10/20 14:12
نویسنده : مامان
389 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم جدیداً یاد گرفتی وقتی می خواهی خداحافظی کنی دستت و به علامت بای بای تکون میدی و بوس می فرستی این شکلی الهی مامانی قربونت بشم .

یک کار جالب دیگه اینکه رشد تو کمی برعکس شد اول راه افتادی بعداً  چهاردست و پا رفتی همه بچه ها اول چهاردست و پا میرن بعد راه میرن ولی تو برعکس .

پسرم جدیداً وقتی من و بابایی شروع می کنیم حرف زدن شما راه دوری هم نشسته باشی شروع می کنی به داد و بیداد که به من توجه کنید و بلند می شی میای روبروی من می ایستی و شروع می کنی به الکی خندیدن . طفلی بابایی می گه ببین کار ما به کجا کشیده که اگر بخواهیم حرف هم بزنیم باید از آقا اجازه بگیریم . ای وروجک ما.........

جوجوی من تازگیها شدی مثل کلاغ ، هر چیزی که داری میبری پشت مبل یا زیر تلویزیون یا زیر پتو قایم می کنی بعد می گی زیست ( یعنی نیست ) الهی مامانی قربون زیست گفتنت بشم جیگرم.

نازنازمن ، وقتی که شیر می خواهی میای جلوی من می ایستی و با انگشت میزنی به قفسه سینت و می گی م م م م بعد میای سمت من و یقه من و می گیری خلاصه باهم کلی دست به یقه می شیم تا شیر بخوری وروجک آخرشم که تو حریفی مارو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد