رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

R.boreiri

رادمهر جوجو مریض شده

1391/9/8 16:12
نویسنده : مامان
331 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چند روزه که سرما خورده آب مماخش میاد ، سرفه هم می کنه

دیروز با بابایی رفتند دتر(دکتر) مامانی سرکار بودم نتونستم بیام

آقای دتر گلوی رادمهر و نگاه کرده به پسمل نازم دایو (دارو ) داده

همه بچه ها وقتی مریض میشن به زور دارو می خورند رادمهری من داروهاش و میگیره تو دستش توی خونه می چرخه با ذوق می گه من دایو آقا دتر به من دایو ، شبت (شربت ) قص (قرص) قطه (قطره )

من مییض (مریض ) من شغم (شلغم )بخ (بخورم )

الهی مامانی قربونت بشم که به قول خودت مییض (مریض)شدی

مامانی لحظه لحظه هایی رو که از پسرم دورم برام یک عمر می گذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عموی محیط بان
8 آذر 91 16:12
سلام خدمت مامان و بابا یی و صد سلام خدمت رادمهر جووووووووووووون الهی فداش شم سرما خوردی عمو عیبی نداره خیلی زود زود زود خوب میشی دیگه هم مواظب میشی سرما نخوره فدای رادمهر جون این دسته گل هم واسه نی نی عزیز ممنون از حضورتون
مامان رادمهر
10 آذر 91 20:22
عزیزمممممممممممم ایشاله زودتر خوب بشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد