رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

پسرک فال فروش

1391/12/22 12:23
نویسنده : مامان
863 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر گل مامانی چندروز پیش از زیر پل سیدخندان داشتم رد میشدم دو تا پسربجه حدود 7تا 9 ساله رو دیدم البته همیشه میدیدم ،ایندفعه جلب توجه کردند چون چندروز پیش یک سخن زیبا خونده بودم تو ذهنم دوباره تداعی شد اون مطلب این بود :

کودک فال فروش می گفت : به آنان که در دیروز خود مانده اند، فردا را می فروشم!

مامانی این دوتا پسروروجک و صدا کردم گفتم بیاد ازتون عکس بگیرم چون این بچه ها کاسب بار اومدند گفتند به شرطی  که ازمون فال بخری منم مجبور شدم یک فال خریدم .

اینم عکسشون

پسرکهای فال فروش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نادیا و نلیا
25 اسفند 91 9:56
آخی عزیزم....به امید روزی هیچ بچه ای تو خیابون نباشه و همه معنی شاد زندگی کردن رو بدونن



راستی مامان رادمهر جوجو جون ما آپیم
رادمهر جوجو رو ببوس گلم


حتماً عزیزم شماهم نی نی هاتون و ببوسید
FARIBA
30 اسفند 91 3:29
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید……
سال ۹۲ مبارک



فریبا جان عید شما وخانواده گرامیتون هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد