رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و برف

1391/12/22 12:01
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامان پنجشنبه و جمعه هفته ای که گذشت کلی برف اومد زمستون دیگه آخراش تازه یادش افتاده بباره .

ناناز مامان وقتی از خواب بیدار شدی مامان به شما گفتم مامان گل داره برف میاد با ذوق گفتی من بگل من بگل یعنی من و بغل کن منم شمارو بغل کردم بردم کنار پنجره و مامان برا شما یک صندلی گذاشتم ببینی و لذتش و ببری اینم عکسش

رادمهری و نگاه به برف زمستانی

پسرم روز جمعه هم مامان یک مدتی بود گلودرد داشتم کمی حال ندار بابایی هم سرکار بود من و شما که صبح پاشدیم صبحانمون و خوردیم با هم رفتیم بیمارستان میلاد دکتر

چون اونجا از نظر فضا منطقه خیلی قشنگیه پراز برف بود که فقط رد پای آدمهایی که ازاونجا ردشده بودند روش مونده بود تقریباً خلوت بود معلوم بود که های و هوی عید برای آدمها دیگه فرصت فکر کردن حتی به مریضیشون نمیده .

رادمهری وبرف

اینم آسمون قشنگ تهران بعداز یک روز برفی

رادمهری و آسمون صاف

بقدری خوشحال بودی که مامان می خوام برم دکتر شما دکتر نمی آیی دائم می گفتی مامان دکتر آقا دکتر مامان آمپول .خلاصه کلی ذوق کردی از اینکه مطب دکتر رفتی ولی خودت معاینه نشدی .خیلی بلایی باشه آقا رادمهر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نادیا و نلیا
25 اسفند 91 9:59
واااای رادمهر جوجومونو نگا کن....چقدر برف بازی حال میده ها نه خیلی خوب شد برف اومد که امسال هم بچه ها برف رو ببینن
مهرشاد
26 فروردین 92 19:53
سلام خوبی به وبم سر بزنی ااااااا


راستی ی چیزی نی نی خوشملی دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررری اوخ اخ عاشق نی نی هستم


ممنون عزیزم حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد