رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و آموزش ریاضی با بستنی های چوبی

1392/2/30 15:18
نویسنده : مامان
335 بازدید
اشتراک گذاری

ناز ناز مامان خیلی دورترها وقتی شما هنوز بدنیا نیومده بودی من شروع کردم به جمع کردن چوبهای بستنی پیچی ها تا بعدما با نی نیم یک کلبه چوبی درست کنم . چندروز پیش رفتم این چوب بستنی ها رو پیدا کردم البته برای درست کردن کلبه برای شما خیلی زوده ولی یک فکر دیگه ای به سرم زد که این چوبها رو در اختیارت بگذارم تا با اونها اشکال هندسی ، ریل قطار ، خونه و خیلی چیزهای دیگه درست کنی که هم برای شما هم برای خودم خیلی جالب بود البته مفهوم کوتاه و بلند رو هم با اونها می شد کار کنیم . یک ضرب المثل هست که هرچیزی به خار آید روزی به کار آید قضیه همین چوب بستنی هاست .

رادمهر جوجو در حال درست کردن اشکال مختلف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آناهیتا
30 اردیبهشت 92 16:41
سلام عزیزم ، خیلی ایده خوبیه با نی هم مییشه نی های رنگی .

افرین به مامان خلاق


مرسی گلم ممنون از لطفتون .آفرین ایده شما هم خوبه با نی هم می شه
مامان روشا
31 اردیبهشت 92 10:22
خیلی عالی بود مامان با فکر و با سلیقه

ایده جالبی بود در اولین فرصت انجام می دم
فقط من مثل شما اینقدر با فکر نبودم و همه چوب های بستنی رو انداختم دور

حالا چقدر بستنی باید بخورم


ممنون عزیزم از لطفت .من اون بستنی ها رو تنهایی خوردم ولی شما کمک کوچولویی مثل روشاجون دارید دونفری زودتر جمع می شه عزیزم
دیوار خیال
31 اردیبهشت 92 21:59
سلام رادمهر نازنین...
ممنون از مادر عزیزت که بهترین و آروم ترین و زیبا ترین دنیا رو برات درست کرده...خدا هر سه تون رو برای هم نگه داره...
من بی اجازه مادر نازنینت شما رو به لیست دوستام اد کردم


سلام نهال مهربون و دوست داشتنیم رادمهر جوجو هم از بودن خاله خوب مثل شما خیلی خیلی خوشحاله عزیزم
دیوار خیال
1 خرداد 92 15:09
این چوب بستنی ها من رو یاد دوران کودکی خودم انداخت ...که با چه ذوقی کلی برگ نارنجی جمع می کردم که بعد با اون لیوان زیر بشقابی درست کنم...گاهی هم کل صفحه کاغذم رو با اون ها می پوشوندم و کلی لذت می بردم...ممنون که اون زمان رو برام زنده کردی
باز هم بهم سر بزن


خاله نهال مهربون همین کارهای قشنگ و انجام دادی که الان انقدر هنرمندو نازنینی .دوست دارم
الهام مامان آوینا
5 خرداد 92 20:28
افرین به شما با حوصله زیادتون... واقعا این صحنه های خیلی استرس اوره نه؟


بله عزیزم حتماً شماهم نمونه اش و داشتید خدا صبرمون بده
مامان رادمهر
6 خرداد 92 22:30
آفرین به مامان سمیه خلاق.خوش به حال رادمهرجون با این مامان مهربون و با حوصله


مرسی عزیزم
مامان محمدحسین
12 خرداد 92 20:48
سلام مامان جوجوی خوشگل.
آفرین به این پسر باهوش و نابغه .
ممنون که بهمون سر زدین.
با افتخار لینک شدین.


ممنون عزیزم دوستون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد