رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و آدمک کاغذی

1392/8/27 16:46
نویسنده : مامان
663 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهری دیشب با هم تصمیم گرفتیم آدمک درست کنیم البته فقط صورت مامان چشم و دماغ و دهن و بریدم و با یک دایره بزرگ که شما سرجاشون بچسبونی ولی همینطور پیش رفتیم وقتی سرش کامل شد از شما پرسیدم دیگه چی لازم داره اگر این آدمک غذا بخوره با دهنش غذاها کجا برن شما گفتید گردن هم می خواد بعد از گردن شد تنه همینجوری یک آدمک خوشگل درست کردیم

رادمهری و آدمک

 

آدمک خندان

 

قند علسلم وقتی آدمکت کامل شد گفتی مامان می خوام بغلش کنم و بوسش کنم این هم نتیجه این همه محبت به آدمک کاغذی

رادمهری و آدمک در آغوش هم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آوش
3 مهر 92 11:52
سلام قند عسل خیلی بد نشستی مامان جون تذکر به تقاش کوچولو من


مرسی عزیزم از یادآوریتون
مامان امیرشایان
3 مهر 92 16:17
آفرین پسر با هوش موفق باشی


مرسی عزیزم
مامان رادمهر
3 مهر 92 20:38
مامان سمیه ماشالله خوب حوصله به خرج میدی.من نمیدونم رادمهر یه کم بزرگتر بشه دیگه حوصله ای برام مونده که باهاش ادمک درست کنم یا بازی کنم؟؟؟عایا؟؟؟


نگران نباش عزیزم ما مامانای امروزه انقدر دغدغه آموزش بچه ها مون و داریم که همه جوره خودمون و بکار می گیریم
مامان محمدحسین
4 مهر 92 15:54
سلام عزیز خاله...
الهی قربون اون محبتت برم. خاله مامانی رو هم اینجوری بغل می کنی ؟؟؟؟


بله خاله تمام دغدغه رادمهر بغل کردن مامانه و انواع بوس های مختلف و نثار مامان می کنه
مامان آناهیتا
5 مهر 92 1:01
سلام مامانی
خیلی باهوشی عزیزم
منم برای اناهیتا این کار انجام دادم ولی ابعادش کوچیکه توی پست جدیدش گذاشتم . عاشقتم عزیز خاله که کاردرستی درست می کنم .


ممنون خانمی خیلی خوشحالم یک دوستی دارم مثل خودم
ساناز
15 مهر 92 15:45
خیلی قشنگ حیف که محبتش گل کرد و پاره کرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد