رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

R.boreiri

کاردستی خونه رادمهر جوجو

1392/8/29 9:48
نویسنده : مامان
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

توی یک وبلاگ زیبا به نام دلمشغولیهای یک مامان  تونستم یک لوستر قشنگ با مقوا پیدا کنم به این شکل البته من و رادمهر جوجو تصمیم گرفتیم کاربریش و عوض کنیم و خونه های مختلف درست کنیم تا یک شهرک بشه .totalgifs.com casinhas gif gif 65.gif

 

این الگوی اولیه :

 

الگوی اولیه

 

 

الگوی شماره 2

 

الگوی شماره 3

 

شکل نهائی

 

خونه خوشگل

 

رادمهری و خونش

 

البته این داستان ادامه داره تا شبیه شهرک بشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرشایان
28 آبان 92 1:28
آفرین عالیه
مامان
پاسخ
ممنون خانمی شما با این همه لطفت من و شرمنده می کنید
پریسا مامان کیان
28 آبان 92 9:58
وااااااااااااااای آفرین به مامان و پسر خلاق. من که یه مقوا رو درست نمیتونم از وسط تا بزنم. خوشبحال رادمهر جونم با این مامان خلاقش
مامان
پاسخ
شما هنرهای دیگه ای دارید که ما ازشون لذت می بریم
چيكو (مامان اميرحسين)
2 آذر 92 7:52
سلام سميه جون خوبي؟ رادمهر چطوره؟ عزيزم من يه كم گرفتار رفتو امد به دانشگاهم
مامان
پاسخ
ان شاءالله هرجا هستی موفق باشی فقط و فقط دلتنگتون بودیم
مامان آناهیتا
2 آذر 92 20:31
سلام عزیزم . می بخشید مسافرت بودم نتونستم بهتون سر بزنم . تاخیرمو ببخش. وای چه کار دستی خوبی و قشنگی افرین به این مادر و پسر
مامان
پاسخ
ممنون خانمی همیشه به سفر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد