رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

R.boreiri

فرزند دلبندم بیاموز

1392/8/27 16:51
نویسنده : مامان
478 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهرم . گل بابا و مامان . این شعرو من و بابایی تقدیم می کنیم به زیباترین آرزوی زندگیمون .

بیاموز

گلم از خود رهیدن را بیاموز

به سرمنزل رسیدن را بیاموز

مجال تنگ و راهی دور در پیش

به پاهایت دویدن را بیاموز

زمین بی عشق خاکی سردو مرده ست

به قلب خود تپیدن را بیاموز

جهان جولانگهی همواره زیباست

به چشمت خوب دیدن را بیاموز

مجتبی کاشانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
21 آذر 90 14:28
سلام خدا حفظش کنه رستی توی جشنواره شرکت کردم اگه دوست داشتی به من رای بده کد من 110
صوفی مامان رادمهر
23 آذر 90 13:33
آخ که همه رادمهرای دنیا خوشگلن و خوردنی... خدا براتون حفظش کنه... از طرف من ببوسینش





مامان ساغر
29 آذر 90 13:13
سلام مرسی که به سر زدین.حتما کدتونو توی پیامکامون به کار میبریم. کد ما هم 172 هستش. راستی ما لینکتون کردیم دوست داشتین شما هم می تونین لینکمون کنین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد