رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

R.boreiri

دردل مادرانه

1392/8/27 16:50
نویسنده : مامان
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عزیزم رادمهرم

پسرم نمیدونم چرا انقدر دلم گرفته خواستم درد دل کنم برای پسرم.

نمی دونم چرا بعضی وقتها همه تلاش آدم بی نتیجه می مونه ؟

نمی دونم چرا بعضی وقتها محبت آدم نتیجش بی محبتی دیدن می شه ؟

نمی دونم چرا بعضی وقتها احترام گذاشتن نتیجش بی احترامی دیدن می شه ؟

نمی دونم ...

نمی دونم ...

فقط می دونم که :

جواب بعضی از حرف ها تنها یک نفس عمیق است ، بگذار این پاسخ ها دردلت بماند، اینگونه قشنگ تراست .

فقط می دونم که :

همیشه به آدم ها به اندازه ای محبت کن که بعد مجبور نباشی ثابت کنی که ابله نیستی !

فقط می دونم که :

روزگار عجیبی است ؛ هر موفقیتی که به موفقیت هایت اضافه می شود یا یکی از دوستانت کم یا یک دشمن اضافه می شود.

فقط می دونم که :

سکوت تنها پاسخی است که اصلاً ضرر ندارد .

فقط می دونم که :

مرداب به رود گفت : چه کردی که چنین زلالی ؟

رود گفت : گذشتم.

فقط می دونم که :

باید باغ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر کسانی باشی تا برایت گل بیاورند.

فقط می دونم که :

گاهی نمی توان بخشید اما می توان چشمها را بست و عبور کرد.

فقط می دونم که :

وقتی چترت، خداست بگذارابر سرنوشت هرچه می خواهد ببارد.

فقط می دونم که :

خورشید باش تا اگر خواستی برکسی نتابی ، نتوانی.

پس پسرم بیا با هم خورشید باشیم و نتوانیم نتابیم .

به امید روزهای پرموفقیت رادمهرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یاسمن
11 دی 91 13:29
سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگم اومدید و با نظر فوق العاده پر انرژیتون شادم کردید
منتظر حظور گرمتون هستم


سپاسگذارم یاسمن جون .من از هرکسی حتی کوچکترین مطلبی یاد بگیرم خودم رو ملزم تشکر می دانم .مجددمتشکرم از بابت چیزهایی که از شما یاد گرفتم


الهام مامان آوینا
11 دی 91 14:00
مامان رادمهر جون من تو یکی از وبلاگ هایی که تبلیغات داده بودن تو نی نی وبلاگ الان هم اگر دقت کنید وقتی لاگین می کنید تبلیغاتشون بالای صفحه اتون میاد و منم کلیک کردم و دیدم به نظرم جالب بود. در زمینه کلاهبرداری و یا درست بودن این وبلاگ هیچ هیچ هیچ (تاکید می کنم) اطلاعی ندارم ولی من تو ادرسی که این زیر می گذارم براتون این مطلب را دیدم . خودتون بیشتر تحقیق کنید ادرس وبلاگ= http://tandis-dast.loxblog.com/
الهام مامان آوینا
11 دی 91 14:24
شما در مورد قیمت بسته هایی که باهشون میشه تندیس دست درست کنیم تو اون یکی وبلاگم (نی نی های 91 ای) سوال پرسیده بودید منم اومدم پاسختون را دادم عزیزم....


ممنون عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
12 دی 91 16:07
سلام. لطفا برای دو سالگی نی نی وبلاگ عکس هدیه خود را بفرستید تا بنام خودتون ثبت کنم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 دی 91 12:05
سلام. یا در وبلاگتون بزارید و من کپی کنم یا ادرس اپلودش رو برام تو قسمت نظرات بزارید.
مامان روانشناس
17 دی 91 13:13
مامان مهربون ممنون از نظر خوبتون متاسفانه مطالب روانشناسی کمی توی سایت ها هست تا من بتونم ازش استفاده کنم و با توجه به وقت کم خودم برای تایپ مطلب جدید خودمم هم دچار مشکل شدم اما قرار شده هر چند روز یک بار مطالب یک موضوع رو بیان کنیم . خودم هم روی اعتماد به نفس بچه ها فوق العاده حساسم و تا اونجا که بتونم سعی میکنم مطلب جدید پیدا کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد