رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

R.boreiri

چهارمین یلدای رادمهر جوجو

1392/10/1 11:03
نویسنده : مامان
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر گلم مثل هرسال ما شب یلدا مهمون خونه مامان جون و بابا جون هستیم .

امسال من و شما به اتفاق هم کلی شیرینی درست کردیم البته من درست کردم شما تست فرمودید پشت سرهم تا جایی که آخر صدام در اومد تمام روز می گفتی مامان من گشنمه یعنی اینکه از اون شیرینی ها بخوری هی می گفتی مامان ببینیم تو یخچال چی داریم

 

پاناکوتای انار

 

شکلات اناری

 

کاسه شکلاتی با انار

 

باسلوخ به شکل هندوانه

 

اینم رادمهرجوجوی شیطون ، شمکو

 

رادمهرجوجو و شیرینی ها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

fariba
1 دی 92 13:46
واااااای.....چه مامان با سلیقه و هنرمندی.... لطف میکنی طرز تهیه اولی رو بهم بدی دیدم دلم خواست
مامان
پاسخ
عزیزم ممنون از تعریفت اگر دوست داشتی دستوراتش و داشته باشی برو تو وبلاگ ashpazierastina.niniweblog.com یا عنوان آشپزی برای مامان نی نی هارو جستجو بزن حتماً می بینی
دیوار خیال
3 دی 92 14:43
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای....دلم خواست...[پاسخ نهال جون شما که خودت و از خوردن چیزهای خومزه محروم کردی
ساناز
4 دی 92 14:18
خوشبحالت رادمهر ای کاش منم یخچال خونه شما رو داشتم
مامان
پاسخ
الهی خاله ساناز شما که از این شیرینی های مامانم بی نصیب نمی مونی
مامان امیر صدرا-مونا
4 دی 92 15:04
آفرین به شما مامان هنرمند و با حوصله . خوبه باوجود اینکه سرکار میری وقت میکنی اینکارها را هم انجام بدی .
مامان
پاسخ
نمی تونم به خاطر کار و مشغله بچه داری ازعلائقم بگذرم باکوچکترین وقتی که پیدا می کنم سعی می کنم خودم و تخلیه کنم
مامان امیرشایان
6 دی 92 12:55
سلام یلداتون مبارک الهی همیشه شاد باشید خیلی هنر به خرج دادی آفرینخیلی زیبان
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل من هروقت نظرات شما رو می بینیم خیلی خوشحال میشم البته با شرمندگی که نمی تونم به وبلاگ امیرشایان جون سربزنم البته جدیداً برای یکی از دوستان دیگرم هم همین مشکل و دارم از وقتی قالب وبلاگش و عوض کرده نمی تونم وارد شم
مامان امیرصدرا-مونا
6 دی 92 13:57
آفرین به شما مامان هنرمند و خوشبحال رادمهر جون. با وجوداینکه سرکار میری خیلی خوبه وقت میکنی اینکارها را هم انجام بدی .]
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل . من علاقه اولم آشپزی و شیرینی پزیه حتماً به وبلاگ آشپزیم هم سری بزن خوشحال میشم (آشپزی برای مامان نی نی ها )
پریسا مامان کیان
8 دی 92 2:36
سلااااااااااااااااااااام خوبین عزیزان من؟؟؟؟؟؟؟ واااااااااااااااااااااااای چقدر اینا خوشگل و خوشمزه ان. آفرین مامانی. رادمهر جون حق داره. اگه منم بودم همش میگفتم گشنمه گشنمه گشنمه
مامان
پاسخ
الهی لطف دارین شما
چيكو (مامان اميرحسين)
9 دی 92 11:49
سلام خانمي خوبي؟گرچه با تاخيره اما يلدات مبارك اميدوارم زمستونت با گرمي كانون خانواده به راحتي و به شيريني ،شيريني هاي يلدا سپري بشه چند وقتي نبودم (كسالت و درس و امتحان....) بعدا برات ايميل ميزنم بماهم سر بزن ايميل هم همينطور
مامان
پاسخ
حتماً خانمی منتظر ایمیلت هستم
مامان آناهیتا
12 دی 92 23:41
وایییییییییییییی عزیزم چقدر خوشگلن از قیافشون مشخصه خوشمزه هستند دستور پختشو بده دیگه ما هم هنرنمایی کنیم تو خونه قربونت برم جای ما هم خوردی
مامان
پاسخ
عزیزم یک وبلاگ دیگه دارم به نام آشپزی برای مامان نی نی ها اونجا می تونی دستوراتش و ببینی از تعریفت هم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد