رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

رادمهر جوجو و واکسن یک سالگی

1390/9/7 12:40
نویسنده : مامان
426 بازدید
اشتراک گذاری

مامان پسرم امروز رفتی واکسن یک سالگیت و بزنی ، الهی برات بمیرم مامانیniniweblog.com چون مامان سرکار باید می اومدم بابا و مامان بابایی زحمت کشیدند و شمارو بردند برای واکسن .(دستشون درد نکنه )

زنگ زدم از بابایی پرسیدم گفت : خیلی گریه کردی و به دستت واکسن و زدند شنیدم تب نداره .انشاءالله که تب نکنی .

جوجوی من از صبح نگرانت بودم دلم نیومد زنگ بزنم خونه حالت و بپرسم به خاطر اینکه ترسیدم خواب باشی بیدارت کنم .البته چون پیش مامان بابایی هستی نگران نیستمniniweblog.comمطمئنم  خیلی بهتراز من، از شما مراقبت می کنه .   niniweblog.com

 

 

 

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا
2 آذر 90 16:04
سلام وبلاگ خوبی داری پسر خوشگلت که خیلی ماهه منم یه وبلاگ دارم یه سر بزن و اگر تونستی لینکش کن ممنون
http://tarahi-online.persianblog.ir/


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد