رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

R.boreiri

شب یلدا

1390/10/3 12:13
نویسنده : مامان
938 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جوجو سلام گل پسرم . امشب شب یلدا بلندترین شب سال . به اعتقاد ما ایرانیها شب تولد میترا .شب شب نشینی دورهم .شب گرم و داغ بین خانواده ها .شب حافظ خوانی .

این شعرو مامانی شروع کردم می خونم براتون تا شما هم لذت ببری هم یاد بگیری وقتی می خونم سرت و تکون میدی و زیر لب مثلاً با من زمزمه می کنی.

بدو که روز کوتاهه

پاییز آخر راهه

هندونه رو آوردی؟

جوجه هاتو شمردی ؟

زمستونه از فردا

مبارک باشه یلدا

امشب قرار بریم خونه مامان و بابای بابایی یلدا دورهم باشیم مامان هم دیشب تا ساعت 11 شب داشتم شیرینی درست می کردم برای امشب .البته اول شمارو خوابوندم چون اگر بیدار باشی مثل وروجک ها تا میرم آشپزخونه دنبال من بدو بدو چهاردست و پامیای .

پسرم از شب یلدا برات بگم که خیلی بد شروع شد میدونی چرا؟

مامانی از سرکار رفتم خونه مامان بزرگ تا تورو بردارم و برم خونه که بریم حمام ، شمارو یک ساعتی بخوابونم تا شب خسته نباشی . رفتیم خونه همه کارامون و کردیم شما خوابیدی تا بابایی احمد اومد من هم تو این فرصت کمی سوپ قارچ درست کردم با سالاد اندونزی که با شیرینی ها ببریم خونه مامان بزرگ وقتی بابایی اومد من رفتم لباس بابایی رو اتو کردم و اتورو گذاشتم زیر مبل که شما نری سراغش ، من رفتم تو آشپزخونه که وسایل و آماده کنم بابایی هم رفت لباساش و بپوشه یک لحظه دیدیم صدای جیغت دراومد وای وای چشمت روز بدو نبینه من و بابایی دویدیم سمت شما ........رادمهر من چکار کردی دستهای کوچولوت و چسبونده بودی به اتو و جیغ می زدی . مامانی بمیرم برات الهی . و یک اشتباهی مامانی کردم اتو رو فراموش کرده بودم از برق بکشم بمیرم برات گلم . سه تا از انگشتات تاول زدن . بقدری گریه کردی که دل من و بابایی رو کباب کردی .ببخشید پسرم تقصیر مامانی بود من کوتاهی کردم .

ولی با همون زبون بی زبونیت برای همه تعریف می کنی که چی شده . دستت و نشون میدی میگی اوف اوف و به حالت زدن میگی اه اه یعنی اتو بد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ویانا و ایلیا
30 آذر 90 11:04
شب یلدا شما هم مبارک باشه کد نی نی های من 177 و 178 است لطفا به ما هم رای بدهید بادتون نره
مامان نیاز
30 آذر 90 12:40
سلام کار شما هم قشنگه و کاملا خلاقانه تبریک میگم کد نیاز منم 183 هست لطفا به کار ما هم نگاهی بیاندازید
بابای رها
30 آذر 90 15:17
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
ستاره
3 دی 90 9:26
سلام منتظر حظورتون در وبلاگ ستاره جون و همچنین رای شما هستیم. کد 153 رو فراموش نکنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد