رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

ریحانه گلی و نی نیشون

1390/11/11 14:44
نویسنده : مامان
808 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر گلم امروز ریحانه گلی زنگ زد گفت که مامانش رفته سونوگرافی نی نیشون پسره niniweblog.comحالا شدند دوتا وروجک شیطون .

 پسرم وقتی مامانی شمارو باردار بودم ریحانه خانوم هروقت می پرسید عمه بچت چیه؟ می گفتم پسره می گفت عمه اه بده بندازش سطل آشغال بدرد نمی خوره . نمی شه باهاش خاله بازی کرد.

حالا امروز که ریحانه زنگ زد خبر پسر بودن نی نیشون و به من بده گفتم ریحانه وروجک یادته به عمه می گفتی نی نیت و بنداز دور حالا شما می تونید نی نیتون و بندازید دور گفت نه عمه گناه داره .niniweblog.com

الهی قربون هردوتاشون برم .قربون پسرمم بشم الهی .اصلاً‌ قربون هر سه تا تون بشم جوجوهای من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد