رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

رادمهر جوجو و کتاب

1390/11/18 8:45
نویسنده : مامان
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم ،ناز نازی پسر. خوبی مامانی . می خوام برات از کتاب خوندنت بنویسم .وقتی که خیلی شوشولو بودی یعنی اون وقتها که تو شمک مامان بودی مامان چون از لگدهای تو در شب خوابم نمی برد بلند می شدم می رفتم توی اتاقت روی تختت دراز می کشیدم و کتابهای قصه ات رو می آوردم و برات می خوندم .

وقتی به دنیا اومدی سعی کردم از همون اول تو هر فرصتی برات کتاب بخونم ولی تو جوجوی من هیچ عکس العملی رو نشون نمی دادی و سریع صورتت و برمی گردوندی کم کم داشتم ناامید می شدم پیش خودم فکر کردم شاید از اون دسته بچه ها هستی که به کتاب علاقه نداری .من هم یک مدتی کتاب خوندن و رها کردم .niniweblog.com

خلاصه جوجوی من تا سه هفته پیش من یک شب رفتم یک کتاب در مورد کاردرخانه کودکان آوردم که کمی بخونم به محض اینکه کتاب رو دست من دیدی اومدی سمت من و کتاب رو گرفتی و با اشاره        به من فهموندی که بخونniniweblog.com

.من هم دیدم که علاقه نشون دادی بلافاصله رفتم کتابهای تقویت هوشت و آوردم با چه دقتی به من گوش می کردی به محض اینکه من قطع می کردم دوباره می گفتی با اشاره بخون niniweblog.com

خیلی خوشحالم از اون موقع هرشب کتابهات و میاریم با من و بابایی میخونیم . بابایی که خیلی جالب می خونه شروع میکنه فی البداهه شعر می گه کتابه خودش شعره ولی اون خودش شعر می سازه و تو هم لذت می بری .niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نادیا و نلیا
18 بهمن 90 10:21
نازی رادمهر جون ...آفرین که کتاب خوندن رو دوست داری عزیزم...
پرنیا جون و مامانش
6 اسفند 90 7:59
افرین گل پسرمون . مامان جون فکر کردی من همه شییرین کاریهام رو حساب الکی که نیست دلربایی میکنم باید چشم انتظار شیرین کاریهای من و استعدادای من بمونین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد