رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

R.boreiri

اتفاقی برای دوربین عکاسی

1391/2/12 11:46
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهری مامان روز پنج شنبه رفته بودیم فروشگاه برای خرید بعد از اینکه خریدامون و کردیم وقتی از طبقات اومدیم پایین رسیدیم به طبقه اول یکدفعه من و بابایی یادمون افتاد که تورو بگذاریم توی این چرخ دستی های فروشگاه بچرخونیم .

کلی ذوق کرده بودی انگار که ماشین سواری می کردی من که همیشه به خاطر تو وروجک همه جا دوربین و می برم که از لحظه های قشنگت عکس بندازم به ذهنم رسید که سوار این سبدها هستی از تو عکس بگیرم .

دوربین و درآوردم دو تا عکس انداختم . بابایی ایستاده بود چون تو حرکت عکسها بد می شه . تو هی برمی گشتی سمت بابایی که بگی حرکت کنه . من اومدم جلوتر بگم رادمهری مامانی رو نگاه کن دوربین از دستم افتاد . وای نمی دونی پسرم که چقدر ناراحت شدم دیگه در لنزش بسته نمی شد و صفحه اش تار شد .niniweblog.comپسرم سریع سر راهمون رفتیم جمهوری همونجایی که دوربین وخریده بودیم ولی چون کارت گارانتی همراهمون نبود نتونستیم کاری کنیم .موکول شد به یک روز دیگه .

پسر من غصه ام گرفته که اگر درست نشه لحظه های قشنگت می گذرند و مامانی نتونستم عکس بگیرم .niniweblog.com

من و بابایی تلاشمون و می کنیم که دوربین هرچه سریعتر ببریم برای تعمیر یا یکی دیگه بخریم .

خلاصه پسرم روز قشنگمون اینجوری تلخ تموم شد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:33
سلام مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان نادیا و نلیا
16 اردیبهشت 91 18:42
آخیییی...میدونم چقدر بده من خودم بدون دوربین خیلی برام سخته....درکت میکنم....ایشالا که زودی درست بشه....
راستی شما هم تهران هستین؟





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد