رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و گفتن جیش

1391/5/22 15:12
نویسنده : مامان
693 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

گل پسرم یک خبر خیلی خوبه خوب.

جیگر مامان دیگه جیشت و میگی . الان تقریباً‌ یک هفته است که شروع کردی . تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

البته تقریباً دو ماهی بود که مفهوم جیش و خیلی خوب می فهمیدی یعنی وقتی توی پوشکت جیش می کردی می گفتی مامان جیش .

مامانی چون خیلی از مضرات زود از پوشک گرفتن بچه ها خونده بودم و دیده بودم که کلی نگران بودم بابت از جیش گرفتنت .

یکی از دوستهای مامان پسرش از یک سالگی شروع میکنه از پوشک گرفتن .طفلی پسرش تا ده سالگی از اضطراب شب اداری داشت .

خلاصه گل پسرم . من تصمیم گرفته بودم که بگذارم هرزمانی که خودت به آمادگی روحی و جسمی رسیدی اینکارو بکنم تا اینکه شمارو بردم کرج پیش مامان بزرگ . مامانی به خاطر گرم بودن تابستون تصمیم می گیره که وقتهای از روز رو که خوابی پوشکت و بازکنه که راحت بخوابی این مسئله هرروز تکرار می شده شبها هم که اصلاً پوشک نمی شدی . بعداز سه چهارروز دیگه نمی گذاری مامانی پوشکت کنه حتی وقتی بیدار بودی دو سه روز اول رو خرابکاری کردی روی فرشهای مامانی .

ولی مامانی انقدر صبور که با تحملش باعث شد دیگه هرزمانی جیش داری اعلام کنی .

الان به محض اینکه احساس می کنی جیش داری بدو بدو می دوئی سمت حمام .مامانم میام کمکت می کنم شلوارت و درمیارم و جیش می کنی روزهای اول که جیشت و می دیدی تعجب می کردی که این چی از بدنت خارج می شه .

آفرین به پسرم .صدآفرین به قند عسلم که یک مرحله دیگه از رشدش و پشت سر گذاشت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد