رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و اشکال هندسی

1392/8/27 16:48
نویسنده : مامان
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

پسرناز مامان از وقتی 6 ماهه بودی مامان شروع کردم کتاب تقویت هوش نوزاد بئاتریس رو برای شما خوندن این کتاب از اون دست کتابهایی بود که وقتی هنوز بدنیا نیومده بوذی مامان برات خریده بودم . چند ماه اول با دیدنشون هیچ عکس العملی نشون نمیدادی فقط می دیدی و صورت و برمی گردوندی این کتاب شامل رنگ و اشکال هندسیه . چندماهی گذشت تا زبون باز کردی و شروع کردی به صحبت کردن و من همچنان این کتاب و جزء کتابهای هرروزت گذاشته بودم .تا کم کم متوجه شدم که 5 رنگ اصلی رو می شناسی کلی ذوق کردم چون میدونم قطعاً از تاثیرهای این کتاب بود وقتی مامان متوجه شدم که رنگهای رو میشناسی رفتم مداد شمعی 6 رنگ برات خریدم البته این مداد شمعی رو به عنوان جایزه دیگه شیر نخوردنت بود پسرم ولی حس کنجکاوی خودم تو شناخت رنگهات باعث شد وقتی آوردم خونه کاغذ بهت دادم دیدم هر کدام و که برمی داری رنگش و میگی .کلی ذوق مرگ شدم .

پسرم همین اتفاق در مورد اشکال هندسی افتاد و شما الان مربع مستطیل دایره لوزی بیضی مثلث رو خوب می شناسی .

البته پسرم مفهوم بلند ، کوتاه ، چاق ، لاغر ، بالا ، پایین ، عقب ، جلو رو هم خوب یاد گرفتی .

بعد این شناختها الان مامان شروع کردم طبقه بندی و تفاوتها و شباهتها رو با شما کارمیکنم .

پسرم اینجا اشکال هندسی هم رنگ و هم شکل و داری پیدا می کنی و کنار هم می چسبونی .الهی مامان قربون اون انگشتای کوچولوت بشم گلم .

رادمهر جوجو زرنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد