رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و آزمایش علوم

1391/11/21 13:38
نویسنده : مامان
292 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر عزیز مامان .

گل پسرم اولین آزمایش علومت و اینجوری یاد گرفتی مامانی از قبل مزه هارو داده بودم امتحان کرده بودی مثلاً شک گذاشتم نوک زبونت گفتم مامانی چه مزه ای گفتی شیرین بعد نمک و امتحان کردیم که شور بود بعد آب لیمو رو امتحان کردیم که ترش بود .

امروز می خواستم چیزهایی که می تونند توی آب حل بشن و به شما یاد بدم . سه تا کاسه آوردم توی یکیش نمک ریختم یکی رو شکر ریختم و اون یکی رو لپه ریختم بعد یک لیوان آب آوردم اول آب و دادم خوردی گفتم مزه اش و به من بگو هیچی نداشتی بگی گفتم بی مزه است نه گفتی آیه (آره )

حالا این آب و به کاسه ها اضافه کردیم بعد یک قاشق دادم که خوب همه رو هم بزنی وقتی شکر و آب و هم زدی گفتم رادمهر شکر کجا رفت گفتی نیست گفتم حالا آب و بخور وقتی خوردی گفتی با ولع گفتی خوشزه چون شیرین شده بود خوشت اومد بعد نمک و آب وهم زدیم بعد گفتم بخور خوردی صورتت و جمع کردی گفتی شور

حالا نوبت لپه بود آب اون هیچ تغییری نکرده بود اینجوری بود که حل شدن شکرو نمک و توآب یاد گرفتی .

اینجا پسرم داری مثل دانشمندهای کوچولو فکر می کنی که برای شکر و نمک چه اتفاقی افتاده ؟؟؟؟؟

رادمهری و حلالها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

FARIBA
23 بهمن 91 2:52
الهام مامان آوینا
23 بهمن 91 18:04
سمیه جوون واقعا بهت تبریک می گم که انقدر خوب وقت می گذاری برای رادمهر عزیز............اینطوری پیش بره رادمهر واقعا یه فرد موفق خواهدشد


متشکرم عزیزم همین آرزورو برای آوینا جون دارم


FARIBA
26 بهمن 91 2:43
سلام دوست عزیزم پسر من توی مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده. از شما دوست خوبم تقاضا دارم کد 507 رو به ایمیل زیر ارسال کنید gerafist.yang23@yahoo.com تا پسرم رای بیشتری بیاره. برای دیدن عکس پسرم در بین کاندیدا به سایت زیر برید http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php پسرم:محمد حسین زیبایی با شماره کد 507 از لطف شما بینهایت سپاسگذارم.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. مهلت ارسال رای تا 28 بهمن
مامان نادیا و نلیا
30 بهمن 91 9:45
وااای دانشمند کوچولو رو نیگاااااااااا آفرین به گل پسر باهوووووش


ممنون خاله از این همه لطف و مهربونیت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد