رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

R.boreiri

رادمهری و عکاسی

1391/12/9 12:06
نویسنده : مامان
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند روز پیش میلاد حضرت رسول (ص) بود .زن دایی ملیحه به من زنگ زد گفت یک آتلیه کودک در کرج به این مناسبت ده روز یک عکس 18*13 رایگان عکس می گیره .

من و زن دایی قرار گذاشتیم که شماو ریحانه و رهام جوجو رو ببریم عکاسی و بردیم چندتا عکس خوشگل انداختیم البته من بیشتر سفارش دادم برای اینکه اولین بار بود که شمارو عکاسی می بردم می خواستم از این سنت عکس یادگاری داشته باشم .

 

مامانی هنوز عکسات آماده نشده هروقت آماده شد تو وبلاگت می گذارم .

بالاخره عکسهای پسرم و گرفتم اینم نازگل من

رادمهر جوجو مرد کوچک من

رادمهر عمرمادر

رادمهر جیگر مامان

رادمهر عشق مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fariba
15 بهمن 91 21:51
منتظر عکساتون هستیم.ماهم جوجه رو دیشب بردیم آتلیه


ممنون عزیزم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد