رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

R.boreiri

جوجوم مریض شده

1392/1/28 12:33
نویسنده : مامان
298 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان ، گل مامان (وقتی پیشم هستی می گم عشق مامان می گی من عشقت نیستم) چندروزی که تب داری و هیچ علائمی از سرماخوردگی و مریضی تو شما نیست .با همه وجود نگرانتم جوجوم

بردیم دکتر چون چند ماهیه که این تب تو شما تکرار می شه به دکتر که گفتیم برای شما یکسری آزمایش نوشت که ببینن شاید عفونت باشه

رادمهر جوجو قبل از آزمایش دادن که سرحال داری تو پله های بیمارستان و بالاو پایین می ری یکجا بند نمی شی

 

آزمایشاتو دادیم و کلی گریه کردی دل من و بابایی رو کباب کردی .

مامان گل دو ساعت منتظر نشستیم تا جواب آزمایشت آماده شد بردیم پیش دکتر گفت هیچ عفونتی نداری دوباره چکاب کامل کرد گفت یک مقدار گوشت چرک داشته و یک شربت سفیکسیم داد و گفت دوروز دیگه ببریم پیشش . اومدیم خونه مامان شروع کردم شربت و دادن بعد از دو وعده مصرف کردن حالت تهوع گرفتی هیچ چیزی تومعدت نمی موند دوباره بردیمت دکتر تشخیص دادند که به دارو حساسیت داری دوباره آزمایش کاملتر خون نوشت امروز ساعت 6 صبح رفتیم آزمایشگاه آزمایش خونت ودادیم .(خدا خدا می کنم که چیزی نباشه من حتماً میمیرم اگر چیزیت بشه پسملم )

وقتی می بینمت که بی حالی انگار قلبم و فشار میدن . خدایا کمکمون کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساناز
30 اردیبهشت 92 14:10
سلام اقا خوشگله .خوش بحالت چه مامان با سلیقه داری
بیا دیدن خاله دلم برات تنگ شده


ممنون خاله ساناز از اون آب نباتای خوشمزه ای که برام می فرستم منم دلم تنگ شده یک روزی میام سرکار مامانم ببینمتون حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد