رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

R.boreiri

کارگاه مادرو کودک اردیبهشت جلسه اول

1392/5/14 11:56
نویسنده : مامان
837 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل گلم ما توی یک کارگاه آموزشی شرکت کردیم خیلی جالب و متنوع است. البته بیشتر آموزش اون حول محور مفاهیم ریاضی می چرخه . این کلاسها در خانه کودک اردیبهشت در بلوار فرحزادی منطقه سعادت آباد است .روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 7-8 غروب برای مادرهای شاغل است .

با اینکه تقریباً با اشکال هندسی و اعداد و رنگ ها و بلند وکوتاه و... غیره آشنا هستی ولی اصل هدفم برای ثبت نام توی این کلاسها بودن من و شما باهم موقع بازی و آموزش است که خیلی تاثیرگذاره و دلیل دومم بودن تو گروه اجتماعی هم سن خودت .

(با کودک خود در فعالیت گروهی شرکت کنید؛ بچه ها به حضور والدین در یک بازی یا فعالیت نیاز دارند زیرا همراهی با والدین به آن ها احساس ارزشمندی می دهد. این همراهی به ویژه به هنگام بروز نوعی تنش بسیار کارساز است. در درازمدت کسب هویت به کودک کمک می کند تا طعم استقلال و خوداتکایی را بچشد و در زندگی آینده بتواند تعاملات اجتماعی مثبت و سازنده ای را تجربه کند.)از صفحه والدین موفق

در جلسه اول مربی مهربونتون مهسا جون از شکل دایره شروع کرد و عدد یک .

 

کلاس اینطوری شروع شد با یک شعر ورزش مهسا جون آهنگی رو گذاشت همه باهم شروع کردیم به ورزش کردن .

 

بعد همه به صورت دایره دور هم نشستیم و با خوندن شعر سلام به من سلام به تو و کوبیدن هردو دستمون به زمین رو می کردیم به یکی از بچه ها و اون بچه خودش و معرفی می کرد و اسم مامانش و هم می گفت و مامانش هم یکی از کارهای خوبی که کوچولوش انجام داده رو بلند می گفت و همه هورا می کشیدند .روز اول بیشتر بچه ها خجالت می کشیدند اسمشون و بگند یا جواب مهساجون و بدهند ولی مطمئنیم که به مرور یاد می گیرند که تو جمع صحبت کنند.

بعد از بازیهای گروهی میریم سراغ کاردستی امروز مهسا جون با در اختیار گذاشتن مقوا ها و چسب و قیچی چوب و کشیدن  شکل های دایره روی مقواها  از بچه های می خواد که یک کفشدوزک با کمک ماماناشون درست کنند .

کفشدوزک کار مامان و رادمهری

کفشدوزک رادمهری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد