رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

R.boreiri

کارگاه مادرو کودک اردیبهشت جلسه چهارم و پنجم از ترم دوم

1392/5/28 16:31
نویسنده : مامان
461 بازدید
اشتراک گذاری

آقای رادمهری جلسه سوم که شکل ستاره رو می خواستیم یاد بگیریم و عدد 6 رو یاد گرفتیم

 

گل نرگس رادمهری

 

جلسه چهارم هم مفهوم کوتاه و بلند و با عدد 7 و کارکردیم . مهسا جون یک تصویر پنکه داد و چندتا نی و قیچی که شما براساس خطوط این پنکه نی های کوتاه و بلند ببرید و بچسبونید .

درضمن پای مهسا جون هم خورده بود به دیوار طفلی پاش شکسته بود . نمی تونست با شما بدو بدو کنه . یک جا نشسته بود از دور شما رو هدایت می کرد .

 

پنکه با نی های کوتاه و بلند

 

منم برای اینکه آموزشت کامل بشه یک کاردستی اشکال هندسی تو خونه درست کردیم که این اشکال هم به صورت کامل هستند هم نیمه شده که باید شکلهارو پیدا کنی و سرجاشون قرار بدی .

 

کاردستی اشکال هندسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدحسین
28 مرداد 92 20:44
سلام مامانی. تشویق برای رادمهرخان که کلی پیشرفت داشته



ممنون خاله جونه مهربون
مریم مامان آریا
29 مرداد 92 8:03
سلام عزیزم
بسیار خوشحال و خرسند شدم که به وبلاگ من سر زدید و من با شما آشنا شدم
البته شما برای پست آخر من نظر گذاشتید و اون عکسی که در پست آخر هست عکس پسر من نیست حتما می دونید که اون محمد طاهای گمشده است که شکر خدا پیدا شده و عکسهای پسر من در پستهای قبل تر موجوده
ضمن اینکه پسر من و شما هر دو آبان 89 به دنیا اومدن و این آشنایی برای افتخار خیلی بزرگیه
بسیار لذت بردم و تحسینتون کردم که کلاسی رو که می رید توی وبلاگتون منتشر می کنید
من بوشهر زندگی می کنم و البته اینجا مهد کودک های خوبی وجود داره اما کارگاه های مادر و کودک رو ندیدم شاید هم باشه من خبر نداشته باشم و آریا در ساعاتی که من سر کار هستم تا ظهر خوابه و تحت مراقبت پدر و مادر بزرگشه
لذا اینکه شما اون آموزش ها رو برای ما که شهرستانیم اینجوری ارائه می دید خیلی خوبه
خدا ازتون راضی باشه
من خیلی مشتاقم که دوستیم رو با شما محکم کنم



سلام عزیزم منم از دوستی با شما خوشحالم . من عکسهای آریا جون و دیدم و بطور اتفاقی در آخرین پستتون نظر گذاشتم .
من هنوز مهد خوبی که به شرایط کاریم و محل زندگیم نزدیک باشه پیدا نکردم به همین دلیل سعی می کنم تو کلاسهای این چنینی آموزشهای رادمهری رو ادامه بدم .
مطمئناً من هم از مطالب آموزشی که شما قطعاً به ما انتقال می دید و حتی مطالبی که در مورد آریاجون می نویسید چون هم سن رادمهری من هستند می تونم استفاده کنم .
مریم مامان آریا
29 مرداد 92 8:06
چند تا سوال :

توی ساختن کاردستی ها چند درصد خود رادمهر به تنهایی قادر به انجام هست؟

من هنوز کاردستی رو به طور جدی با آریا شروع نکردم مثلا پنکه رو که درست کردین نی ها رو که نمی تونن اندازه بگیرن که چقدری قیچی کنن احتمالا این قسمت رو مادر کمک می کنه و بچه چسب می زنه و می چسبونه آره ؟

عددها رو به چه روشی یاد می دن ؟

من به روش خودم دارم عدد ها رو به آریا یاد می دم


توی این کلاسها چون کارگاه مادرو کودک است کمک مادر رو می طلبه بعد این کلاسها برای گروه سنی 2-4 سال است و رادمهری تقریباً از همه کوچکتره جاهایی که لازم باشه کمکش می کنم مثلاً تو اندازه گرفتن نی ها با هم روی خطها قراردادیم و علامت زدیم رادمهر با قیچی بریده و روی خطها رو چسسب زده و چسبونده ولی مفهوم کوتاه و بلند و خوب یاد گرفته .درضمن بعضی جاها مربیشون تاکید می کنه که اینجا شما کمکشون نکنید خودشون انجام بدن و فاصله رو از بچه ها حفظ می کنیم بعضی جاها هم می خواد که ما با کمک بچه ها درست کنیم .






مریم مامان آریا
29 مرداد 92 10:50
ممنون از راهنمایی تون خیلی عالی بود
من سعی کردم اندازه فهمم و اطلاعاتم و توانم خودم هر چه که لازمه رو به آریا منتقل کنم

البته وبلاگ تا دو سالگیش خیلی پر بار بود که به خاطر اذیتها حذفش کردم و فقط آرشیوشش رو نگه داشتم
در این وبلاگ که از دو سالگی به بعدش هست هر چه که هستیم و انجام می دیم رو برای یادگاری مینویسم


قطعاً نه شما هرمادر دیگری به قدری دغدغه آموزش بچه ها رو داریم که تمام توان و انرژیمون و داریم صرف بچه ها می کنیم . ان شاءالله که سالهای دور نتیجش و ببینیم .
مامان روشا
3 شهریور 92 9:49
سلام مامان خوب ومهربون

چه بازی های جالبی ممنون که نوشتید تا ما هم استفاده کنیم با روشا انجام می دم و عکس العمل هاشو تو وبلاگش می ذارم حتما

باز هم ممنون پسرک ناز رو ببوسید


ممنون خاله جونی مهربون
مامان آناهیتا
4 شهریور 92 17:16
آفرین به رادمهر جون که اینقدر خوب کار می کنه و چقدر پیشرفت کرده این پسر باهوش


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد