رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

R.boreiri

کارگاه مادرو کودک اردیبهشت جلسه دوم

1392/5/14 11:55
نویسنده : مامان
372 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم تو جلسه دوم کارگاه مادرو کودک هم شرکت کردیم عزیز دل مامان تو این جلسه باز در مورد دایره صحبت شد البته بعد از اینکه کلی ورزش کردیم و بازی کردیم و شعر خوندیم و خودتون و معرفی کردید . شعر معرفی بچه ها اینطوری بود که دو دستمون و روی هم کنار صورتمون می گرفتیم وبهم می کوبیدیم و می گفتیم علی بابا یه باغ داره ...یه باغ قشنگ داره... تو باغش یه طوطی داره ... اسم اون طوطی هست ... بعد به ترتیب رو می کرد به بچه ها تا خودشون و معرفی کنند اسم مامانشون و بگند و مامانشون یک کارخوبی که نی نی شون کرده رو بلند بگه و همه هورا بکشند .

امروز مهسا جونtotalgifs.com profissoes gif gif secretaria1.gif بشقاب های یکبار مصرف به شکل دایره داد و از شما خواست بشقاب و لمس کنید و ببینید که گوشه نداره و از ما خواست که به کمک هم دایره روی یک برگه بکشیم و فکر کنیم این دایره رو به چی تبدیل کنیم من و شما فکر کردیم که این دایره می تونه صورت یک آدم باشه و شما جای چشم و ابرو و دماغ و دهن رو گذاشتی وبرایش دست و پا وشکم هم گذاشتیم .بعد هم اون بشقابهارو گفت توش هرچی می خواهید بکشید .و شما همه جاش و رنگ کردی.

 در جلسه قبل مهساجون از شما ها خواسته بودید توی خونه وسایلی که به شکل دایره هستند یا یکدونه هستند و به خاطر بسپارید و به او بگید از تک تک بچه ها پرسید که شما توی خونه چی شبیه دایره دارید و چی یکدونه دارید شما گفتید دگمه های تلویزیون دایره است (برای خودم جالب بود که فکرت به کجا رسیده ) بعضی ها گفتند ساعت ، در قابلمه ، چرخ ماشین و...

آدمک رادمهر جوجو

 

بعد از این کار هم یک کاغذ متری بزرگ روی میز گذاشت و از همه بچه ها خواست هرچقدر می تونند دایره بکشند و قسمت نقاشی هر کس و برید و به خودش داد تاببره خونه .

 

 

آخر کلاس هم شعر گربه چاق توپولو رو برای دوستات خوندی بقیه دوستاتم شعر خوندن و خوراکیهاتون و باهم خوردید و با هم اومدیم خونه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد