رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

R.boreiri

کارگاه مادرو کودک اردیبهشت جلسه دوم و سوم ترم دوم

1392/5/14 11:54
نویسنده : مامان
375 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان جلسه دوم کارگاه بدون حضور من و شما تشکیل شد .چون مامانی وقت دندانپزشکی داشتم و و دندونم و عصب کشی کرده بودم اصلاً توان بردن شمارو به کلاس نداشتم .پس کنسل کردیم .

 

جلسه دوم که دیروز تشکیل شد . موضوع شکل بیضی بود و عدد 5 ویک کتاب متضادها که مفاهیم داخل و بیرون ، شب و روز ، بالا و پایین ، جلو و عقب رو به شما نشون داد .

 

کاردستی مربوط به اون شکل خرچنگ بود که با اشکال کوچک و بزرگ بیضی درست کردید .

 

خرچنگ رادمهری

 

بعد از کلاس هم مهساجون یک خبر خوب داد اینکه بعداز کاردستی می ریم ماسه بازی توی حیاط . هر وقت که کلاس می رفتیم اون جعبه ماسه بازی رو توی حیاط  با حسرت می دیدی می پرسیدی مامان من برم ماسه بازی می گفتم نه باید مهسا جون اجازه بده هر کس با مربی خودش .تا اینکه وقتش رسید.

تو حین ماسه بازی مهساجون مفهوم پروخالی رو با شما کارکرد .

 

ماسه بازی بچه ها  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آناهیتا
17 مرداد 92 16:28
سلام عزیزم عید بر شما مبارک


عزیزم عید شما هم مبارک
مامان محمدحسین
20 مرداد 92 10:59
سلام عزیزم . عید شما هم مبارک. خاله چه کار خوبی کردی که گل پسر ور به این کارگاه می بری. امیدوارم موفق باشه...
دوستون داریم


ممنون عزیزم
مامان امیرشایان
20 مرداد 92 14:52
سلام خیلی مطالب خوبی تو وبلاگ پسر گلتون گذاشتین دستتون درد نکنه با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردم


سلام عزیزم خیلی خوشحالم از این دوستی
مامان روشا
23 مرداد 92 11:31
به به چه مادر و پسر فعالی کجا می بریش کلاس خانومی؟


سلام کلاس کارگاه مادرو کودک اردیبهشت که توی همین سایت نی نی وبلاگ تبلیغش هست
مامان روشا
26 مرداد 92 9:08
سلام دوستم کجایی نیستی؟


سلام عزیزم هستم کلی سرم شلوغ بود ممنون از احوالپرسیتون
مامان رادمهر
27 مرداد 92 14:50
سلام مامان مهربون رادمهر خوشگل خیلی ممنون که به ما سر میزنید متاسفانه من دیر به دیر سر میزم . منم رادمهر رو میبرم کلاس ما 1 تا 2 سال رو رفتیم هر 4 ترمشو اما چون رادمهر حرف نمیزنه و 2 سالش هم نشده گفتن نمیتونید 2تا 3 سال ثبت نامکنید منتظریم تا دو ماه دیگه خیلی دوست داشتم کلاساشو .


خیلی خوشحالم که شما هم ثبت نام کردید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد