رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

R.boreiri

عروس و داماد در ساختمانمان و کارمشترک مامان و بابا

1392/10/22 11:50
نویسنده : مامان
2,367 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری چند وقتی بود توی آپارتمانمون خبردار شدیم که برای واحد 2 قراره یک عروس و داماد بیان بنشینن

ماتو گذر از راه پله ها می دیدم که هربار وسیله های نو رو میارن و می چینن و میرن .

تا اینکه دیروز صبح بابایی رفت نون بخره بیاره وقتی برگشت اومد گفت فکر کنم این همسایه طبقه دوم امشب عروسیشون باشه چون یک حلقه گل جلوی در خونه زدند . من گفتم نه این که نشون نمیده خیلی ها جلوی درخونشون حلقه گل مصنوعی برای قشنگی نصب می کنند.

خلاصه گل پسر ، شب شد و شام خوردیم و خوابیدیم ساعت یک شب بود که بابایی من و بیدار کرد گفت پاشو عروس داماد آوردند وقتی پاشدم دیدم کل خونه ما هم از بوی اسفند پرشده بود و من عاشق این بو هستم .

خلاصه عروس و داماد و گذاشتند و رفتند ولی دیگه خواب از سر ما پریده بود بابایی پیشنهاد کرد موافقی چایی بخوریم منم گفتم بله به شرطی که خودت آماده اش کنی . خلاصه این شب نشینی دوتایی من و بابایی مارو برد به خاطرات شب اولی عروسیمون که از تالار برگشتیم البته بعد از اینکه رفتیم خونه مامان جون و باباجون و بریدن سرگوسفند بیچاره من و بابایی و با فیلم بردارها اومدیم خونه خودمون که آماده شده بود برای شروع زندگی قشنگمون .

توی اون ساختمونی که رفتیم هیچ کس نمی دونست ما تازه قراره ازدواج کنیم و اونجا ساکن بشیم ولی صبح وقتی از خواب پاشدیم دیدیم یکی زنگ خونه رو زد برامون غیر منتظره بود وقتی بابایی رفت جلوی در دید یکی از همسایه ها ست وبرامون صبحانه آورده .

دیشب من وبابایی هم تصمیم گرفتیم این کار قشنگی که هفت سال پیش یکی برامون انجام داده ماهم برای این عروس وداماد انجام بدیم چون فکر کردیم مگر در طول مسیر زندگیمون چند بار اتفاق می افته که در جایی که زندگی میکنیم همچین چیزی رو ببینیم .

صبح ساعت 6 پاشدیم بابایی رفت هم سنگک هم بربری و خامه خرید و منم دو تا تخم مرغ گذاشتم آبپز شد کره و پنیر هم داشتیم خلاصه یک سینی چیدیم با دو تا شاخه گل داخلش و نون های که به صورت قلب برش داده بودم اینم شد نتیجه کار امیدوارم خوششون اومده باشه و اونهاهم در مسیر زندگیشون اگر عروس و دامادی در نزدیکی محل زندگیشون داشتند همچین کاری رو بکنند.

سینی صبحانه عروس وداماد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ساناز
22 دی 92 14:50
انشاال.. خوشمزه ترین صبخانه زندگیشون باشه این صبحانه برای عروس ودوماد اینده خوشبختی بیاره
مامان
پاسخ
مرسی خاله ساناز ان شاءالله این صبحانه قسمت خودت بشه البته با خواهردوقلوت ساراجون خودم قول میدم صبحانتون وبیارم فقط شما دست به کار شید و سخت نگیرید .
پریسا مامان کیان
22 دی 92 21:57
سلااااااااااااااااااااام بر سمیه خوش ذوق و همسر خوش ذوق تر از خودت. آفرین چقدر کار قشنگی کردین. کلی کیف کردم. چقدر خوبه که روابط خوب تو جامعه دوبار جوون بگیرن. رادمهر جوجو رو ببوسسسسسسسسسس
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل نمی دونم بعضی وقتها آدم نه برای تشکر فقط برای اینکه خودش و خوشحال کنه و چند ساعتی لذت کارش و ببره بعضی کارها رو انجام بده
مامان آناهیتا
23 دی 92 7:50
خیلی کار قشنگی بود آفرین سالیان سال کنار هم خوش و خرم و سلامت باشید و باشند
مامان
پاسخ
همچنین شما عزیزانم کنار هم خوش باشید و با لذت زندگی کنید
مثل هیچکس
23 دی 92 13:06
خیلی کار قشنگی کردید،مطمئنا عروس وداماد تا آخر عمرشون یه همچین روزی رو فراموش نمیکنن .
مامان
پاسخ
بله عزیزم همینطور که من و همسرم همچین روزی رو فراموش نمی کنیم
مامان محمدحسین
23 دی 92 15:56
وای چه کار قشنگی... همیشه یادشون میمونه.... کاش همسایه ما بودین...
مامان
پاسخ
الهی خانمی شما دیگه ازدواج کردین دیگه از این صبحونه ها نمی چسبه هرچیزی باید زمان خودش اتفاق بیفته
مامان امیر صدرا-مونا
24 دی 92 12:53
چقدر فکر خوبی کردین . من خودم عاشق همسایه های اینطوریم . خیلی عالی بود .ایشالله شما و همسری هم همیشه شاد باشین .رادمهری را ببوس .
مامان
پاسخ
ممنون خانمی به نظر من دوست خوب و همسایه خوب در این زمانه بزرگترین نعمته
چيكو (مامان اميرحسين)
24 دی 92 14:18
وايي سميه جون چه كار خوب و جالبي كردين خيلي خوشم اومد منم تصميم ميگيم اگه همچين اتفاقي براي ما افتاد ما هم همين كار رو بكنيم - خوش بحال اون همسايه اتون كه همسايه شما شدن ان شاله كه خوشبخت بشن و صاحب كاكل زري مثل رادمهر سميه جون دلم برات تنگ شده گرفتار امتحاناتم برام خيلي دعا كن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که بهمون سرزدی دیگه کم کم داشتم نگران میشدم البته توذهنم هی تداعی میشد که حتماً امتحان داری کوچولوت وببوس برایت آرزوی موفقیت می کنم .
مامان امیرشایان
26 دی 92 0:06
کار خیلی قشنگی بود دستتون درد نکنه الهی خودتون و همه عروس و دامادهای قدیمی و جدید همیشه خوشبخت باشین
مامان
پاسخ
العی العامین .امیرشایان جون و ببوسید فراوون
مامان روشا
28 دی 92 9:08
آفرین خانم با سلیقه و مهربون خیلی خیلی کار قشنگیه لذت بردم
مامان
پاسخ
ممنون خانمی از انجامش بیشتر خودم لذت بردم .
مامان نادیا و نلیا
28 بهمن 92 15:24
آفریــــــــــــــــــن سمیه جون...چه کار خوب و قشنگ و خاطره انگیزی کردین....همه زوج ها همیشه خوشبخت باشن
مامان
پاسخ
ممنون خانمی من نمی تونم به وبلاگتون سربزنم نمی دونم چرااین مشکل پیش اومده برای یکی از وبلاگهای دیگه امیرشایان جون هم این مشکل و دارم فکر می کنم به خاطر نوع قالبتون باشه نمی دونم چیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد