رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

R.boreiri

عروسک با گونی

1392/10/30 13:51
نویسنده : مامان
7,715 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر مامان من یک قولی به شما و ریحانه جون داده بودم برای ساخت عروسک با گونی البته این ایده رو از اینجا گرفتم که یک روز برای خرید با زن دایی رفته بودیم بیرون یکی از دست فروشها توجه ریحانه رو جلب کرد رفتیم جلو دیدیم که عروسک های رو برای فروش گذاشتند خیلی ساده بود ریحانه به مامانش گفت مامانی برام می خری به ریحانه گفتم آخر دختر خوب این درست کردنش کاری نداره بیا بریم با هم درست می کنیم .

خدایا گفتن من همانا و هرهفته کرج رفتن من این شد که ریحانه می پرسید عمه وسایلش و آوردی درست کنیم خلاصه هردفعه یک چیزش و خریدم و بردم تا بالاخره وسایلش کامل شد . تا این هفته تونستیم درست کنیم . اینم عروسکهایی با گونی برای سه جوجو کوچولو

 

عروسکهای نازنازی

 

رادمهری شیطون هرکاری کردیم عروسکت و بیار عکس بگیریم نیاورد با بداخلاقی اومد نشست .

 

جوجوها با عروسکاشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مثل هیچکس
30 دی 92 15:51
فوق العادس ،به رادمهرجون تبریک میگم یه همچین مامان هنرمندی داره
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل لطف دارین
fariba
30 دی 92 16:12
چه مامان هنرمندی
مامان
پاسخ
ممنون خانمی
ساناز
30 دی 92 16:44
چه عروسکهای قشنگی
مامان
پاسخ
ممنون خاله ساناز مهربون
پریسا مامان کیان
30 دی 92 18:05
سلااااااااااااااام بازم یه کار خلاقانه و هنرمندانه از شما و کلی خجالت از من که چرا من هیچ هنری ندارم. آفرین به سمیه جون. یه بیست گنده بهت دادم ببین 20 رادمهر جوجو یه لبخندی یه گوشه ی چشمی یه نظری آقااااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
عزیزم هنر شما درس خوندن که به نظر من خیلی ارزشمنده
مامان روشا
1 بهمن 92 8:21
سلام خانوم فعال و خوش سلیقه میشه روش ساخت رو به ما هم یاد بدید
مامان
پاسخ
عزیزم اختیار دارید حتماً بلدید فقط کمی حوصله و چند تا بچه می خواد ه کچلت کرده باشند از بس گفته باشند که کی برای ما عروسک درست می کنی ؟ اون موقع است که خلاقیتت گل می کنه . سرش از یک توپ حالا هر سایزی که می خواهین عروسک باشه بعد گونی را به شگل مثلث برش می زنید و دورش مثل روسری می گذارید و با چسب حرارتی لبه های اون و می چسبونید بعد هم دیگه موهاش و چشم و دهنش و دگمه هاش سلیقه ای است
مامان امیرشایان
1 بهمن 92 15:13
آغرین مامان هنرمند خیلی قشنگ شده
مامان
پاسخ
ممنون خانم گل
مامان آناهیتا
5 بهمن 92 21:07
خیلی ناز شدند افرین به این مامان هنرمند و فعال
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم به کارای شما که نمی رسه
مامان نادیا و نلیا
28 بهمن 92 15:21
خیلی هم خوشکل تر و تمیز تر از ماله بیرونه منم خیلی وقته میخوام درست کنم از اینا ولی تنبلی میکنم
مامان
پاسخ
نه عزیزم تنبلی نیست مطمئن باش وقت نمی کنی ما مادرها اگر وقت کنیم حتماً انجام میدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد