رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

R.boreiri

رادمهر و آشپزی

1391/9/28 12:33
نویسنده : مامان
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنازی مامان

اومدم برات بنویسم از چند شب آشپزی کردنت که چون دیگه نه نه نمی خوری هرشب برات نوشته بودم که انواع شیرو درست می کردیم برای تنوع روشمون و عوض کردیم چند شب که نون با هم می پزیم .

آقای رادمهر جوجوی من هم کمک مامانی با لذت پیگیری تا این نون از فر دربیاد و چنان با اشتها می خوری که تا صبح بیدارنمی شی .

اینم عکس رادمهر جوجو درحال هم زدن مواد باهم و با ذوق برای مامان تعریف می کنی که شتر(شکر) جوجو(تخم مرغ ) داری مخلوط می کنی

رادمهری در حال آشپزی

اصلاً طاقت نداری صبر کنی که نون بپزه هر چند دقیقه یکبار می گی مامان من کیک بخ (کیک بخورم ) هر ده دقیقه یکبار میریم در فرو باز می کنیم که ببینی هنوز نپخته

وقتی که سینی فرو درمیارم بدو بدو میری کف آشپزخونه می شینی اشاره می کنی مامان ایجا(یعنی بگذار اینجا جلوی من ) بعد انگشت و که داشتی نزدیک میکردی ببینی داغ یانه مامانی ازتون عکس گرفتم

رادمهر و نون خوشمزه

 

و اینجا دست رادمهر گل من سوخت

رادمهری جیزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رجبی
28 آذر 91 12:42
سلام دوستان. من طراحی تقویم کودکان اجام می دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. شاید بتونم کمکتون کنم.
سانازرضایی
28 آذر 91 13:52
سلام رادمهر جوجو میدونستی کیک هایی که درست می کنی خیلی خوب خاله هر دفعه که درست می کنی میخوره خیلی تعریف میکنه تعریف برای این نیست که مامان رادمهر جوجو اشپر خوبی بلکه رادمهر جوجو که حالا بزرگ شده درست کرده انشاال.. مثل مامانت ادم با روح بزرگ باشی خوشگله خاله ساناز
الهام مامان آوینا
11 دی 91 19:19
سلام عزیزم . خواهش میکنم ببخشید ایجاد سو تفاهم براتون کردم. مامان رادمهر اینطور که معلومه شما یه اشپز و کیک پز حرفه ای هستید؟؟؟؟؟؟؟؟//// میشه دستور پخت این نون را هم به من بدید؟ یا حداقل دستور پختشون را هم برامون بگذارید.من میییییییییی خوام دستور پختش را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تصمیم داشتم اگر فرزند پسر بشه یکی از مشتقات راد را براش بگذارم ولی خدا خواست نی نی ما دختر باشه. رادمهر جون را ببوسید. ضمنا منم لینکتون کردم...


متشکرم از این همه لطف و مهربونیتون حتماً .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد