رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

R.boreiri

سومین یلدای رادمهرجوجو

1391/10/2 16:38
نویسنده : مامان
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

 

 عزیز دل مادر یلدای پسرم مبالک

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

بدو که روز کوتاهه
پائیز آخر راهه
هندونه رو آوردی؟
جوجه هاتو شمردی ؟
زمستون میشه فردا
مبارک باشه یلدا !

1

مامانی برای پسرم و آرشیدا نازنازی لباس خوشگل دوختم چون اولین شب یلدای آرشیدا خانم بود تا شب یلدا بشن هندونه خونمون اینم عکسشون  .

یلدای رادمهر جوجو و آرشیدا نازنازی

یک تیکه هندونه از نوع رادمهر جوجو

رادمهر جوجو هندونه ای

یک تیکه هندونه از نوع رادمهر

اینم شیرینی هایی که من و رادمهر جوجو با کمک هم درست کردیم بردیم خونه بابا جون و مامان جون

باسلوخ با شکل هندونه

باسلوخ هندونه ای

تارت با طعم انار

تارت اناری

 

وقتی بابا احمد داشت با آرشیدا خانم بازی می کرد مامانی از خنده هاش عکس گرفتم

آرشیدا نخند

آرشیدا گوگول

رادمهر شیطون بلا

بابا احمد ورادمهر جوجو

رادمهرجوجو و بابا احمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رجبی
29 آذر 91 19:23
سلام دوستان. من طراحي تقويم کودکان انجام مي دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد. شايد بتونم کمکتون کنم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
ساناز رضایی
2 دی 91 11:33
چقدر لباست خوشگل خودتم خوشگلی


مرسی خاله ساناز از اینکه به وبلاگمون سرمیزنی و نظرای قشنگت و برای ما یادگاری میگذاری
ثمین
2 دی 91 21:27
سلام عزیزم!
عکساتون رو در جشنواره بلدا ثبت کردم!
این تارت چطوریه؟؟
میتونید آموزشش رو برام بزارید!!
البته اگه سختتون نمیشه!
با عکس باشه و با اسن خودتون ثبت میشه!
راستی لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدین!

سلام مرسی عزیزم از اینکه مارو هم توجمع دوستاتون پذیرفتید حتماٌ دستورش و می فرستم براتون .متشکرم از لطفتون

مامان نادیا و نلیا
4 دی 91 15:34
چه لباسای خوشکلی...چه شیرینیای خوشمزه ای....
دستتون درد نکنه مامانی و رادمهر جوجو جون
سالهای سال شبهای چله ی خوشی رو پشت سر بزارید


مرسی گلم از لطفتون
بیتا بابایی
19 دی 91 12:20
سلام رادمهر جوجو از آشناییت خوشحال شدم.چه لباس خوشگلی...چه پسر خوشگلی....چه شیرینی های خوشمزهای...ازهمه مهمتر چه مامان باسلیقه ای......


مرسی بیتا جون از اینکه به وبلاگمون سرزدید .شما خیلی به من و مامانم لطف داشتید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد