رادمهر جوجورادمهر جوجو، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

R.boreiri

کارگاه مادرو کودک اردیبهشت جلسه سوم وچهارم

1392/5/14 11:55
نویسنده : مامان
324 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان کلاسها همچنان ادامه داره با ذوق و شوق هر چه بیشتر میریم و وقتی هر جلسه کلاس تموم می شه می پرسی مامان تموم شد .

تمام فکر و ذکرت توی خونه شده مربیت مهساجون خوب غذات و می خوری که من به مهسا جون بگم خلاصه دنیایی شده برات . فکر نمی کردم با اون شرایط مهد نرفتنت اینجارو راحت بپذیری البته شاید بودن من تو کلاسها با شما بهت آرامش میده و خوب پذیرفتی .

تو جلسه سوم مهسا جون عدد ٢ و ٣ رو با کتاب و بازی آموزش داد و شکلمون هم مثلث بود

بعد از کلی ورزش و رقص و معرفی بچه ها رفتیم سراغ کاردستی با اشکال مثلث که پروانه درست کنیم البته این پروانه شاخک داشت ولی تا برسیم خونه شاخکهاش افتاد .ستاره هاشم مهساجون داد که بچه ها به عنوان خال ازش استفاده کنند.

 

 

تو جلسه چهارم رفتیم سراغ شکل مربع و دوباره عدد ٣  مهسا جون تاکید داشت که با انگشت اشاره تون همه چیز رو بشمارید و می گفت تا دو سالگی مفهوم دو را می فهمید ولی از عدد 3 باید از طریق آموزش و لمس کردن یاد بگیرید .

تو این جلسه شکل مربع رو آموزش دیدیم که چهارگوشه و کاردستی مربوط به اون هم آقا گاوه ای بود که با کمک هم درست کردیم

آقا گاوه

البته آقا گاوه ما بیشتر شبیه آقا غوله شده تا گاو .

یک کتابی رو هم مهساجون معرفی کرد اولین کتاب مهدکودک من که خیلی خیلی جالبه چون من خودم از قبل از شهر کتاب برات خریده بودم می دونستم تاثیرش و این بودکتاب:

اولین کتاب مهدکودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روشا
16 تیر 92 9:50
آفرین به این مادر و پسر فعال

شاد شاد باشید


مممنون گلم شماهم همینطور
مامان آناهیتا
16 تیر 92 12:23
وایییییییییییییی مامانی خیلی کار خوبی کردی من عاشق این کارها هستم .








مرسی عزیزم شما هم که دستتون تو کاره


دیوار خیال
19 تیر 92 18:03
بههههههههههههترین کلاسه و زیباتر از اون طبیعتی هست که توش بازی میکنن...خوشبحالشون...و ممنون مامان رادمهر که انقدر دوستش داری این کوچولو رو


مرسی نهال جون مهربون واقعاً خوش به حالشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به R.boreiri می باشد